? چرا رهبر انقلاب بر شناخت دشمنی آمریکا تاکید دارند؟

? چرا رهبر انقلاب بر شناخت دشمنی آمریکا تاکید دارند؟

?  #دشمنی_عینی_آمریکا  (1)

1⃣ هسته ای:

?امروزه بررسی روند مذاکرات هسته ای بارزترین مسئله ای است که به لحاظ عینی می‌تواند نوع رابطه خصومت آمیز آمریکا با ایران را برای افکار عمومی مورد توجه و تدقیق قرار دهد. در مسئله هسته ای آمریکایی ها نه تنها به وعده های خود عمل نکردند و نقض عهد کردند بلکه همه چیز را منوط به رفتار ایران  در چارچوبی کردند که آن را روح برجام نامیدند.

❌ ایجاد هراس عمومی توسط ایالات متحده در شرکتهای اقتصادی بین المللی برای فاینانس اقتصادی با ایران و ترس از سرمایه گذاری کشورها و شرکتهای بین المللی، فضای اقتصادی را برای ایران به گونه ای رقم زده که تقریبا هیچ دستاورد اقتصادی در پی برجام برای کشورمان حاصل نشده است.

?آمریکایی ها بدعهدی خود را تا حدی پیش بردند که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ضمن پذیرش آن، در گزارشی آمریکایی ها را به اتخاذ اقدامات بیشتر و کارآمد برای برای بقای برجام فراخوانده و معتقد است آمریکایی ها بایستی به دنبال روش های نهادمندتر برای بقای برجام باشند.

❌ آمریکایی ها خود به خوبی می دانند که در موضوع هسته ای نقض عهد کرده  و از تعهدات خود شانه خالی کرده اند. نخبگان سیاسی دولت تدبیر و امید نیز به خوبی نسبت به این موضوع واقف هستند، آنچنان که دکتر ظریف در دیدار کمیسیونر اتحادیه اروپا اشاره می کند که اتحادیه اروپا نباید تحت‌تاثیر اقدامات دیگر کشورها و قدرت‌ها در همکاری با ایران قرار بگیرد.

? این اظهارات نشان دهنده عینی بودن دشمنی آمریکا با ایران در مسئله برجام بوده است. برجام یک مسئله ذهنی و بین الاذهانی نیست که در دامنه توهمات قرار داشته باشد بلکه موضوعی مربوط به فضای عینی فعلی پیش روی ایران است.

?در کانال” فعال سیاسی” متفاوت ترین و جنجالی ترین موضوعات و مطالب سیاسی و امنیتی را دنبال کنید.

? به این کانال متفاوت و جنجالی بپیوندید ⬇️

@political_activist✌️??✌️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.