? عید بزرگ بیعت

? عید بزرگ بیعت

⭕️ اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

? پیغمبر اکرم، صلی الله علیه وآله، فرموده اند:
“هر کس بمیرد و در گردن او بیعتی نباشد به مرگ جاهلیت مرده است”
?صحیح مسلم، ج 3، حدیث 1478

?بیعت و تجدید عهد و میثاق با پیغمبر، صلی الله علیه وآله، و امام معصوم، علیه السلام، در احادیث و روایات اسلامی از جمله واجباتی است که بر گردن همه افراد، از مرد و زن نهاده شده است.

?بیعت از «بیع» آمده است و همانند آن، زمان و مکان نمی‌شناسد؛ پیوندی است میان امام و ماموم که ماموم باید به آن پایبند باشد. این پیوند، بسته به شرایط، یک زمان با دست دادن بود و امروز با حضور در صحنه و زمانی به گونه های دیگر؛ همانطور که در زیارت حضرت حجت بعد از نماز صبح می‌خوانیم: «اللهم انی اجدد له فی هذا الیوم و فی کل یوم عهداً و عقداً و بیعتاً فی رقبتی». خدایا در این روز و هر روز، پیمان و بیعتی را که با امام زمان(عج) دارم تجدید می‌کنم.

?اکنون میخواهیم در میعادگاهی با منتظران دلداده همنوا و یک صدا شویم و با تمام عشق و ارادتی که به مولا و سرورمان داریم، دست ها و نگاهمان را سوی آسمان اجابت خدا ببریم و امیدوارتر از همیشه دعای فرج را زمزمه کنیم و وفادارتر از همیشه با یگانه حجت خدا روی زمین، بیعت کنیم.

✅جنبش مصاف با به تصویب رساندن طرح پیشنهادی خود در ستاد فعالان مهدوی کشور، قصد دارد طرح “اجتماع بزرگ بیعت” را با عنوان عید بیعت، هم زمان با سالروز آغاز امامت صاحب الزمان(عج) در روز 19آذر ماه 1395 ساعت 9 صبح؛ زیر نظر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار کند

?از همه شیفتگان و مشتاقان آن حضرت دعوت میشود جهت تسریع در اجرای برنامه مذکور، با مراجعه به دفاتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) (بنیاد مهدویت) در محل سکونت خود و یا تماس با مرکز تخصصی مهدویت قم اقدام به برگزاری مراسم نمایند.

✅ استاد رائفی پور

%f0%9f%92%a0-%d8%b9%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%db%8c%d8%b9%d8%aa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.