طوری و قانون شرع را طوری ديگر مقرر نفرموده . هماهنگی آندو را صريحا در
يك آيه قرآن ذكر می‏كند :
" « فأقم وجهك للدين حنيفا فطره الله التی فطر الناس عليها لا تبديل‏
لخلق الله »" ( 1 )
چهره خود را به سوی اين دين ثابت نگه‏دار . اين دين مبنايی محكم و خلل‏
ناپذير دارد و آن فطرت و سرشتی است كه خداوند مردم را بر آن سرشت‏
آفريده . قانون آفرينش تغيير ناپذير است .
پس گذشته از بيان قرآن كريم ، خود نظام خلقت گواه صادقی است بر
اينكه آفرينش ، انسان و اين مواهب را برای يكديگر آفريده است . نوزاد
را كه تازه از مادر متولد می‏شود در نظر بگيريد . اين نوزاد در چه حالی‏
است ؟ چقدر می‏تواند خودش برای خودش تلاش كند ؟ چه غذايی را می‏تواند
بخورد ؟ معده او چه نوع غذايی را كه می‏تواند هضم كند ؟ از آن طرف ببينيد
خداوند دو منبع غذايی به نام دو پستان روی سينه مادر قرار داده و همينكه‏
تولد طفل نزديك می‏گردد ، تدريجا با وضع حيرت انگيزی بهترين ماده مناسب‏
با جهاز هاضمه كودك در آنجا ساخته می‏شود و همينكه متولد شد از غذای‏
آماده استفاده می‏كند . آيا می‏توان گفت در قانون خلقت هيچ رابطه‏ای بين‏
كودك و احتياجات كودك از يك طرف و بين ساختمان عجيب پستان و شير از
طرف ديگر ، و حتی بين دكمه مخصوص سرپستان و بين لبهای كوچك كودك ،
نيست ؟ آيا آن شيرها مال آن طفل نيست ؟

پاورقی :
. 1 روم ، . 30