موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

معرفی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) (ثبت نام در اواسط آذر ماه لطفا در اوایل ماه آذر یا آخر ماه آبان قرار داده شود)
موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در قم که جزء مؤسسات آموزش عالی است این افتخار را دارد که طلایه دار تربیت مشتاقان علوم انسانی از منظر اسلام باشد، و با پیشینه سه دهه فعالیت اکنون به عنوان یکی از مراکز حوزوي و دانشگاهی از سوي مرکز مدیریت حوزه علمیه قم وآموزش عالی کشور به رسمیت شناخته شده است. این موسسه با سیزده رشته علوم اسلامی از بین خواهران و برادران طلبه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.
دوره آموزش حضوري:
این دوره براي طلابی است که کلیه واحدهاي درسی مقطع کارشناسی را حضوري و با شرکت در کلاس می گذرانند. پذیرفته شدگان در این دوره، پس از اتمام دروس پایه و مشترك بعد از ترم پنجم در یکی از رشته هاي علوم انسانی که در این دفترچه آمده ادامه تحصیل خواهند داد.
دوره آموزش نیمه حضوري (آموزش از راه دور):
نوعی نظام آموزشی است که براي سازماندهی فرایند یادگیری و یاددهی به وسیله یک سازمان و نه یک معلم،در زمانی که منبع اطلاعات و یادگیرنده با زمان و مکان فاصله دارند طراحی گردیده است، هدف از این نوع آموزش انتخاب و کاربرد راهکارهاي مناسب براي استفاده از فنّآوري نوین در آموزش، تسهیل ارتباط دو سویه میان معلم و شاگرد (یاد گیرنده و یاددهنده)، فراهم کردن زمینه هاي یادگیري مستقل و ارزشیابی نتایج آن به وسیله خود یادگیرنده است. این نوع آموزش براي کسانی که به هر دلیل قادر به حضور مستمر درکلاس درس نیستند ارائه می گردد. ]1[
پی نوشت :
1. سایت موسسه امام خمینی(ره)، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.paziresh.iki.ac.ir مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.