✨قریب به ۱۴۰۰ سال است که نوای نوزادی آسمانی

✨قریب به ۱۴۰۰ سال است که نوای نوزادی آسمانی، فریاد حقانیت امام حسین (علیه السلام) و یارانش را در فضای غبار آلود دنیا به گوش عالمیان می‌رساند.
سربازی شش ماهه که بر دستان امام عشق قربانی شد، و چون امام علیه السلام خون مطهرش را به آسمان پاشید، حتی یک قطره به زمین بازنگشت تا این شهادت سرخ، به عنوان گواه مظلومیت خاندان نور، روشن ترین نقطه‌ی کربلا شده و برای همیشه در تاریخ جاودانه شود.

سال‌هاست حرمله‌ها، در اقصی نقاط دنیا به کمین نشسته‌اند تا تیرهای سه شعبه را بر سپیدی‌های روزگار روانه کنند، غافل از اینکه کودکان بسیاری از بدو تولد کامشان به تربت امام حسین (علیه السلام) گشوده شده و همراه با شیر پاک در دامان پر مهر مادران زینبی، مهر  اهل البیت علیهم السلام را می‌نوشند تا نذر نگاه منتقم خون خدا شوند.

شیرخوارگانی که در آغوش مادران و در سایه سار لطف الهی، در ملجا و پناهگاه منتظران، مسجد مقدس جمکران گرد هم آمدند، تا بگویند آماده‌اند بیرق یا لثارات الحسین (علیه السلام) را بر دوش گرفته و همان نسلی باشند که با تاسی از قیام ثارالله (علیه السلام) در آینده مهدوی جهان در رکاب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) فدایی مولای‌شان شوند.

☑️یا صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشريف)؛
فرزندمان را نذر ياری قيام تو می‌كنیم، آن ها را برای ظهور نزديكت برگزين و حفظ كن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.