یاران شیدای حسین بن علی (ع)

 

یاران شیدای حسین بن علی (ع)

يكي از شيوه هاي تقويت اراده ، همانندسازي با نمادهاي ديني است. براي اين امر كتاب زير را پيشنهاد مي كنيم:
شيدايي، پاداش آناني است كه از خود گذشته اند و چه كسي گذشته تر از خويش، جز شهيد؛ آن هم شهيد عرصه ي كرب و بلا ! برگ برگ اين نوشتار، از راز دلاور مرداني پرده بر مي دارد كه مولايشان چنين فرمود : من ياراني با وفا تر و بهتر از اصحاب خود نمي شناسم… به خدا سوگند اين ها را امتحان كرده ام، آن ها را مرداني سينه سپر كرده يافتم به گونه اي كه به مرگ زير چشمي مي نگرند…
ياران شيداي حسين بن علي (عليه السّلام) هم چون گنجينه اي است بي كران از درياي معرفت و مردانگي كه طريق دل دادگي مي آموزد به آن هايي كه مي خواهند ياران شيداي حجت بن الحسن العسگري گردند. اين كتاب دربرگيرنده حالات و روحيات مردان و دلاوران كربلا با توجه به اينكه هنگامي كه حسين بن‏علي(ع) از همراهان خود بيعت برداشت و فرمود راه بر شما باز است و آنها پاسخ دادند: خدا را سپاس كه اين شرافت را به ما نصيب كرد كه در كنار شما به شهادت رسيم. آري ياران امام، از اهل ايمان و پيروان حضرت ابراهيم خليل كمتر نيستند. دوران چون روزگار امام حسين(ع) است و ياراني چون او براي مهدي فاطمه(عج) آرزو مي‏شود. اين كتاب الگويي پيش راه همه پويندگان اهل‏بيت(ع) به ويژه جوانان و نوجوانان مي‏باشد.
نويسنده در ابتدای کتاب ديگرش به نام «تنهای تنها؛ مقتل وترالموتور»، در متنی کوتاه به انگیزه خود از نگارش و انتشار کتاب ها اشاره می کنند:
«شاید این نکته راهی بر عزیزان جوانم باز کند: در هر سختی و تنگنایی با نوشتاری از او یا اولیاء طاهرینش گردنه ها را به سهولت گذرانیده ام. در کشاکش جنگ تحمیلی که همه جا نا امن بود، «تفسیر سوره یاسین» را؛ و در دوران سفر به غرب و دوری از وطن، «یاران شیدای حسین بن علی علیه السلام» را؛ و در هنگام ورود به سیاست و سیاست بازی های این و آن، «مقتل الحسین علیه السلام» را…»
….
علاقه مندان جهت تهیه آثار استاد آقاتهرانی می توانند به نمایندگی های «کتابستان» و دیگر کتاب فروشی های معتبر در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02537839406 تماس حاصل فرمایند.
نویسنده : مرتضی آقاتهرانی
ناشر : کتاب یوسف
موضوع : مقتل امام حسین علیه السلام و یاران
نوبت چاپ : نخست
تاریخ چاپ : ۱۳۸۶
http://www.aghatehrani.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.