ازدواج با دختر پولدار

 

ازدواج با دختر پولدار

سوال: دختری در خانواده امان دارای فامیل و پدری پولدار و کارخانه دار در زمینه رشته تحصیلی من می باشد ، با فرهنگ بالای خانوادگی .دخترهم سن من است، کمی بداخلاق و پرتوقع است همچنین بی چادر نیز می باشد، از دختر بدم نمی آید ولی عاشقش هم نیستم ، مهم ترین عاملی که از این دختر خوشم تضمین شغلی ام در آینده است… ولی از آنجائیکه می دانم ازدواج بخاطر ثروت پدر کار درستی نیست لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ: ازدواجی خوب است که طرفین از هر لحاظ با هم تناسب داشته باشند. اختلاف سطح مالی تا این حد احتمال بروز مشکل در زندگی آینده را زیاد می کند؛ بعلاوه اینکه بد اخلاقی و پرتوقع بودن و شاغل شدن شما در کارخانه پدر ایشان و … هم به مشکلات اضافه می کند. هر چه وابستگی شما به پدر ایشان بیشتر باشد، زندگی آینده شما بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت؛ چون در آن صورت دیگر حرف شما کمتر خریدار خواهد داشت و مجبور هستید بدون چون و چرا حرف ایشان و پدرشان را بپذیرید؛ چون به محض مخالفت، تهدید به اخراج یا تحقیر می شوید!
البته این به معنای این نیست که هر کسی با یک دختر پولدار ازدواج کند قطعا بدبخت خواهد شد؛ چون شرایط با هم متفاوت است. ممکن است در شرایطی چنین ازدواجی خوب باشد و مشکلی هم ایجاد نکند؛ اما چون چنین اختلافی معمولا منجر به بروز مشکل می شود، لذا بهتر است این ریسک را نبپذیرید و به فکر ازدواج با فردی باشید که از این لحاظ با شما تناسب دارد.
نگران شرایط شغلی هم نباشید. این همه آدم که در اطراف شما هستند، بدون اینکه با دختری پولدار ازدواج کنند دارند زندگی می کنند و خوشبخت هم هستند. تلاش و توکل، شرط موفیت شما در زندگی است.

پی نوشت :
1.مشاوره و تربیت، ازدواج، ملاک های انتخاب همسر سایت اسک دین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.