? پناهیان: «مرگ بر آمریکا» ریشۀ دقیق قرآنی دارد!

? پناهیان: «مرگ بر آمریکا» ریشۀ دقیق قرآنی دارد!

? و الَّذينَ كَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ و أَضَلَّ أَعْمالَهُم(محمد/8)
goo.gl/5YxpwJ
راهپیمایی #13_آبان

⭕️ اگر «مرگ بر آمریکا»ی ما اثر نداشت، رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین سخنرانی‌اش در سازمان ملل از ملت ایران نمی‌‌خواست که «مرگ بر آمریکا» نگوید

⭕️ قدرت ملت ما امروز به جایی رسیده که با یک شعار زبانی می‌تواند به آمریکا ضربه بزند

? برای اینکه کسی نتواند تردیدی در شعار «مرگ بر آمریکا» ایجاد کند، لازم است این آیه در #مدارس و #دانشگاه‌ها نصب شود و لازم است برای اینکه کسی از آمریکا حساب نبرد بر این کلمه «أَضَلَّ أَعْمالَهُم» تأکید شود. عمر تفکر ترس از آمریکا به سر آمده است.
________________
در آغاز راهپیمایی #13_آبان مشهد (1394):
#حجت_الاسلام_پناهیان:

? اگر «مرگ بر آمریکا»ی ما اثر نداشت، رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین سخنرانی‌اش در سازمان ملل از ملت ایران نمی‌‌خواست که «مرگ بر آمریکا» نگوید/ قدرت ملت ما امروز به جایی رسیده که با یک شعار زبانی می‌تواند به آمریکا ضربه بزند/ آمریکا با همین شعار مرگ بر آمریکای ما رو به نابودی می‌رود

?طبق فرمودۀ قرآن، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند/ مشکلات ما ناشی از ضعف‌های خود ما و مسئولین ماست/ قرآن کریم می‌فرماید: کسانی که کافر شدند و با دین مبارزه می‌کنند، خدا اثر اعمالشان را تباه می‌کند-أَضَلَّ أَعْمالَهُم-، یعنی هر چه علیه دین زحمت بکشند، خدا زحماتشان را از بین می‌برد. قرآن راست می‌گوید.

?آنها هیچ‌وقت نمی‌توانند ملت‌هایی را تحریک کنند که علیه انقلاب اسلامی ایران شعار بدهند. این ما هستیم که همۀ ملت‌های جهان را به شعار دادن علیه آنها وادار کرده‌ایم. این نشان‌دهندۀ قدرت ماست که با یک شعار «مرگ بر آمریکا» به آنها ضربه می‌زنیم.

?«مرگ بر آمریکا» ریشۀ دقیق قرآنی دارد: وَ الَّذينَ كَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ و أَضَلَّ أَعْمالَهُم(محمد/8)/ برای اینکه کسی نتواند تردیدی در شعار «مرگ بر آمریکا» ایجاد کند، لازم است این آیه در مدارس و دانشگاه‌ها نصب شود و لازم است برای اینکه کسی از آمریکا حساب نبرد بر این کلمه «أَضَلَّ أَعْمالَهُم» تأکید شود. عمر تفکر ترس از آمریکا به سر آمده است.

? امروز #ثواب مرگ بر آمریکای ما از سلام بر اولیاء خدا بالاتر است/مرگ بر آمریکا، برائتی است که ولایتمداری بدون این برائت قبول نیست

?ما با گفتن مرگ بر آمریکا مقدمات ظهور را فراهم خواهیم کرد. چون در روایات معتبر آمده که امام زمان(ع) با رعبی که در دل دشمنان می‌افتد، یاری می‌شود. یقیناً بخشی از این رعب، رعبی است که از یاران حضرت در دل دشمنان می‌افتد، و ما این رعب را با استکبارستیزی خود در دل دشمن می‌اندازیم.

#13_آبان #مرگ_بر_آمریکا #ظهور #امام_زمان

#مشروح خبر+ pdf:
http://bayanmanavi.ir/post/2597

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.