? پناهیان: اربعین موقع جمع‌آوری پول برای حل مشکلاتِ دیگر مملکت نیست!

? پناهیان: اربعین موقع جمع‌آوری پول برای حل مشکلاتِ دیگر مملکت نیست!

⭕️ «پیاده‌روی اربعین» با ایجاد و تقویت #اتحاد، #همدلی، #پاکی، #معرفت، #اقتدار و #امنیت در کشور، مهمترین زمینۀ حل #هزاران_مشکل را فراهم می‌کند!

⭕️با اینهمه برکاتی که زیارت اربعین برای کشور دارد، دولتمردان-اگر دانایی به‌خرج بدهند- باید برای حضور مردم در اربعین #یارانه پرداخت کنند!
_________________
حوزۀ هنری- ظرفیتهای تمدنی زیارت اربعین- 95.8.12
#حجت_الاسلام_پناهیان:

? اربعین موقع جمع‌آوری #پول برای حل مشکلاتِ دیگر مملکت نیست. مسئولین نباید اربعین را #فرصتی تلقی کنند برای اینکه به‌طور مستقیم بخواهند عوارضی دریافت کنند؛ برای حل سایر مشکلات! اربعین زمانی است که دولت و دولتمردان-اگر دانایی به‌خرج بدهند- باید برای حضور مردم #یارانه پرداخت کنند. بگذارند مردم، در این سفر ساده‌تر از هر سفر دیگری، حضور پیدا کنند و نور و معرفت و برکت، از این سفر به ارمغان بیاورند و-در نتیجۀ آن- هزاران گرفتاری دیگر، در مملکت برطرف شود.

? من از مسئولین و نخبگان جامعه و کسانی که کار در دستشان هست، تقاضا می‌کنم از خودشان سؤال کنند: آیا این اجرهای معنوی بسیار بالایی که برای زیارت امام حسین(ع) و پیاده رفتن به این زیارت-در روایات-بیان شده را باور می‌کنند یا نه؟ اگر باور می‌کنند، بگویند که وقتی اجری معادل اجر شهادت برای هر قدم زائر پیادۀ کربلا گذاشته‌اند(کامل‌الزیارات/207) این چه تأثیری در سرنوشت یک ملت دارد؟ اگر این‌را می‌دانند، امکانات بیشتری برای رفتن مردم به این زیارت، فراهم کنند.

#مشروح سخنان #حجت_الاسلام_پناهیان در همایش #ظرفیتهای_تمدنی_اربعین (95.8.12) به زودی در همین کانال ?? اطلاع‌رسانی میشود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ کانال رسمی #استاد_پناهیان
@Panahian_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.