? تلاش دشمن این است که ملّت ایران امیدش را از دست بدهد

? تلاش دشمن این است که ملّت ایران امیدش را از دست بدهد

⚠️ امروز بیشترین نقشه‌ی دشمنان، این کارهای عظیم، متّوجه این است که ملّت ایران این اعتماد به نفسی را که دارد از دست بدهد… تلاش مهمّ جنگ نرم دشمن، امروز متوجّه این است که ملّت ایران #امیدش را از دست بدهد. از این آیه‌ای که عرض کردیم «اَلَّذینَ یبَلِّغونَ رِسالاتِ اللهِ وَیخشَونَه‌ُ وَ لا یخشَونَ اَحَدًا اِلَّا الله»

? معلوم می‌شود که این تبلیغ، #دشمن دارد؛ [وقتی] که می‌فرماید تبلیغ می‌کنند رسالات الهی را، از خدا می‌ترسند، از غیر خدا نمی‌ترسند، پیدا است که غیر خدا در مقابل این مبلّغین الهی، مبلّغین رسالات‌الله، صف‌آرایی دارند؛ بحث بر سر دعوا است. یا در آن آیه‌ی شریفه‌ی «بَلِّغ ما اُنزِلَ اِلَیکَ مِن رَّبِّکَ وَ اِن لَم تَفعَل فَما بَلَّغتَ رِسالَتَهُ وَ اللهُ یعصِمُکَ مِنَ النّاس» که [می‌فرماید] خدا تو را حفظ می‌کند، نگران نباش، دغدغه نداشته باش از دشمن، پیدا است که در مقابل تبلیغ پیغمبر، صف دشمنان است، جبهه‌ی دشمنان است.

? برادران عزیز، خواهران عزیز! معنای این چیست؟ معنایش این است که شما آن‌وقتی که تبلیغ می‌کنید، تبلیغ اساسی می‌کنید، تبلیغ اسلامی می‌کنید، در مقابل این تبلیغ شما یک جبهه‌ی دشمنی صف‌آرایی می‌کند؛ این را باید بدانید.(۱۳۹۶/۱۰/۰۶)

#تفسیر_قرآن شماره ۱۱۸ نشریه خط حزب‌الله

✅ @khattehezbollah

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.