? دعای رهبر انقلاب در پایان پنج شب عزاداری ایام فاطمیه در بیت رهبری

? دعای رهبر انقلاب در پایان پنج شب عزاداری ایام فاطمیه در بیت رهبری

? آخرین شب از مراسم عزاداری امّ ابیها حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها شام شهادت آن بانوی بزرگوار، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.

?️ پایان‌بخش این مراسم، دعای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع دست‌اندرکاران اقامه عزای فاطمی بود که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و صوت آن را منتشر می‌کند.

⭐️ پروردگارا! از همه قبول کن؛ از مستمعین، از گویندگان، از فراهم‌آورندگان، از برادران عزیز خدمتگزار، از پاسداران و همه‌ی حضّار به کرمت این توسل را در این چند شب مورد قبول قرار بده.

⭐️ پروردگارا! به محمد و آل محمد قلب مقدس ولی‌عصر را از ما راضی کن، روح مطهر فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها را از ما راضی کن، معرفت کامل به آنها به ما عنایت بفرما، محبت آنها را در دل ما روز به روز افزون‌تر بفرما، ما را از آنها در دنیا و آخرت جدا مفرما، پروردگارا مهمّات و مشکلات مردم را حل کن.

⭐️ پروردگارا! این ملت را بر دشمنانش پیروز کن.

⭐️ پروردگارا! به محمد و آل محمد خدمتگزاران را توفیق خدمت روز افزون به این ملت عنایت کن.

⭐️ پروردگارا! ما را بر آنچه که مورد رضای تو است عارف و واقف و عامل بفرما، آنچه ما را از تو دور میکند ما را از او دور کن، تعجیل در فرج ولی‌عصر بفرما، ما، پدرانِ ما، مادرانِ ما، گذشتگانِ ما را مشمول رحمت و مغفرت خودت قرار بده.

?️ رحم الله من قرأ الفاتحة مع الصلوات.

? بخوانید و بشنوید?
http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=41642

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.