? آمریکا در روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب را

? آمریکا در روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب را با هدف #SSR جمهوری اسلامی، در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.

?پروژه SSR جمهوری اسلامی بیش از دو دهه از سوی ایالات متحده علیه ایران و عراق و سوریه در حال پیاده‌سازی است.

?منظور از SSR
?هرکشوری دارای منابع پنج‌گانه قدرت است ◀️ قوت نظامی، قوت سیاسی، قوت فرهنگی، قوت اجتماعی، قوت اقتصادی. که این منابع پنج‌گانه باهم برابری نمی‌کنند. پروژه SSR بالاترین منبع قوت کشور را چنان تضعیف می‌کند تا رفته‌رفته از توان آن کاسته شده و به منبع دوم قوت کشور برسد؛ و این روند تا آنجا که منابع قدرت یک کشور به حد نازل‌ترین قوت آن برسند، ادامه می‌یابد.

?قدرت نظامی‌گری ایران با سپاه پاسداران انقلاب، نه تنها عامل قوت کشور که بعد از تجربیات پیروزمندانه شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در ۵ جنگ نیابتی و شکست آمریکا در سوریه و عراق، در جهان آقایی می‌کند؛ سپاه، نیروی نظامی طراز در جهان محسوب می‌گردد. و علاوه بر آن، در داخل کشور نیز ضعف دستگاه‌های داخلی و مدیریت لیبرال‌ها در ساختار فرهنگ، سازندگی، اقتصاد و.. را پوشانده؛ و همچنین با بازوی نیروی قدس به عنوان نیروی نهضتی در جهان اسلام و بیرون از آن، بار عظیم صدور انقلاب را بر دوش دارد؛ ایران با سپاه پاسداران انقلاب، به رهبریِ «قطب مقاومت» جهان دست یافته که به کابوسی وحشتناک برای آمریکای در حال افول بدل شده است.

?سریال استراتژیک هوم‌لند که سال ۹۵ از تلویزیون آمریکا پخش شد، راه رژیم‌چنج ایران را در « #سپاه_چنج» عنوان کرد. تحریم‌های شدید علیه ایران و بخصوص تحریم «کاتسا»، بخشی از پروژه SSR ایران بودند؛ برجام و پذیرش قطعنامه 2231 از سوی دولت ایران هم در راستای پروژه SSR جمهوری اسلامی برای درهم شکستن مقاومت ایران بود و حالا در تازه‌ترین اقدام، آمریکا سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی گذاشت. مقامات آمریکایی بارها گفته بودند که سپاه باید گروه تروریستی قلمداد شود.
#SSR

کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی
? @Hasanabbasi_students

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.