علائم_ظهور

علائم_ظهور

? بارندگی های پیاپی اخیر در اکثر نقاط مسلمان نشین و زمستان کم بارش و گرمی که بر آنها گذشت را به خاطر بیاورید. حال روایات زیر و تطابق عجیب آنها را با وضعیت فعلی مشاهده کنید:

✔️ 1. پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمودند: در آخرالزمان خداوند ایشان را – به خاطر اعمالشان – از باریدن باران در وقت خود محروم می کند و باران را در غیر وقت طبیعی – خود می باراند. (نوائب الدهور، ج 1، ص 206)

✔️ 2. همانا بر مردم زمانی خواهد آمد که در آن زمان، از آسمان باران می بارد اما از زمین گیاهی نمی روید(یعنی بیشتر زمانی میبارد که کمتر برای گیاهان سودمند است) .. همچنین آن حضرت فرمودند که: از علامات ظهور آن است که باران گرم می بارد (یعنی زمانی باران ببارد که هوا گرم است و طبیعتا بارانش سرد نخواهد بود) (الزام الناصب، ج 2 ص ۱۳۷)

✔️ 3. ساعت ظهور بر پا نمی شود تا آن که بر مردم بارانی ببارد که خانه های گلی نگاه دارنده آنها – از آن باران -نباشد. و جز با خانه های مویی – چادری – نمی توانند خود را – از باران – حفظ و نگهداری کنند.(کنز العمال، ج 14، ح 38593 )

مولف این روایت می گوید: شاید اشاره به باران های سیل آسایی باشد که با جاری کردن سیل مردم را مجبور به زندگی در چادر در اطراف شهرها می کند همچنین فرمودند: پیش از ظهور سالهایی است که آسمان از باریدن خودداری می کند.

✔️ 4. از ابن مسعود روایت شده که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمودند: در آن زمان در زمستان باران نمی بارد و زمستان مانند تابستان گرم می باشد.(نوائب الدهور، ج 1، ص 195)

✔️ 5. حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند:در آن زمان در فصلی که باید باران باریده و هوا سرد شود، در آن باران نمی بارد و هوا سرد نمی شود.(نوائب الدهور، ج 1، ص ۳۰۵)

أفلا_تتفکرون؟

@rayehe313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.