? همیشه یک مرکزیتِ استراتژیک در درگیری اسلام

? استاد سید محمّدمهدی میرباقری?

? همیشه یک مرکزیتِ استراتژیک در درگیری اسلام و کفر وجود دارد که باید پای آن ایستاد تا نتیجه گرفت. مبارزه با امریکا و اسرائیل در حال حاضر، نقطهٔ استراتژیک مبارزه انقلاب اسلامی با نظام کفر است.
? نظام استکبار، یک محور دارد که آمریکاست. اگر امریکا را بیندازیم، آلمان و فرانسه و انگلیس و بقیه هم می‌افتند. امام(ره) که با امریکا می‌جنگید، اما طرفداران امریکا در ایران و یا لیبرالیست‌های به ظاهر مسلمان می‌گفتند: با شوروی بجنگید، چون کمونیست هستند! اینها نمی‌فهمیدند که دو تا محور که نمی‌شود انتخاب کرد! امام(ره) دقیقاً درست انتخاب کرد. استکبار همین را می‌خواست که امام(ره) با شوروی بجنگد و بعد آنها بگویند دیدید ما گفتیم دین افیون ملت‌هاست! دین با عدالت (به تعریف آنها: نظام کمونیستی) مبارزه می‌کند! در نتیجه آنها دوباره پرچم را به دست بگیرند.
? امام(ره) با آمریکا به اسم دین جنگید، اما پرچم عدالتخواهی را هم از شوروی گرفت. راه ساقط کردن شوروی، مبارزه با شوروی نبود، بلکه مبارزه با امریکا بود. الآن هم راه ساقط کردن همه مستکبران عالَم، مبارزه با امریکاست.

? انبيا قبل از اين‌كه به كفِ خيابان بیایند و با اين جوانی كه گناه مي‌كند مقابله كنند، می‌رفتند با فراعنه مقابله مي‌كردند.

? در هر دوره‌ای، «فرعون و هامان و قارون و بلعم باعور» اصلِ شرّ هستند.

? راه مبارزه با منكَر، مقابله با آن دستگاهي است كه منكَر را اقامه مي‌كند.

? استاد سید محمّدمهدی میرباقری:

«انبياء قبل از اين‌كه در كفِ خيابان بیایند و با اين آدمي كه گناه مي‌كند مقابله كنند، با فراعنه مقابله مي‌كردند.
حضرت ابراهيم مي‌روند بتكده را خراب مي‌كنند و با نمرود مي‌جنگند. موساي كليم با فرعون مي‌جنگد. اين‌طوري مي‌شود جامعه را اصلاح كنيد و الا اگر فرعون سر جاي خودش باشد و كارش را بكند و ما بیاييم در كف جامعه با اين‌هايي كه گناه مي‌كنند و مشرك هستند، مبارزه كنيم، کار پیش نمی‌رود.
هميشه اين‌طوري است كه راه مبارزه با منكَر، مقابله با دستگاهي است كه منكَر را اقامه مي‌كند. اولياءِ طاغوت و سلطه و آن نظام باطل، محورِ اقامه است و اصلِ باطل خودِ آن‌ها هستند.

اگر به من بگويند شرّ‌ِ اصلي را در عالم نشان بده، مي‌گويم شرّ‌ِ اصلي سران استكبار هستند. اين فرعون‌هاي سياسي و فرهنگي و اقتصادي _ که خيلي وقت‌ها با هم هستند _ شرّ‌ِ اصلی هستند. فرعون و قارون و هامان اصلِ شرّ هستند و شما بايد با اين‌ها و دستگاهشان بجنگيد. هم بايد با فرعون بجنگيد و هم بايد با قارون و دستگاه اقتصادي‌اش بجنگيد و هم باید با هامان و هم با مثلِ بلعمِ باعور بجنگید. اين‌ها هستند که منکر را اقامه مي‌كنند.
نمي‌شود که شما اين‌ها را رها كنيد و بعد خيال كنيد که مي‌شود جلوي فساد اخلاقي را در جامعه بگيريم و جلوي بي‌حجابي را بگيريم، ولي با آن‌هايي كه اقامه مي‌كنند، مقابله نكنيم. او آن طرفِ جهان نشسته و براي اين‌كه عالم را تحتِ سيطره خودش دربياورد، برنامه‌ريزي مي‌كند و مي‌خواهد فرهنگ مادی را گسترش بدهد، مثلاً فرهنگ بي‌حجابي و فرهنگِ برداشتنِ فاصلهٔ بين اقشار و غيره. هنر و رسانه و دانش و دانشگاه را در خدمتِ اين كار مي‌گيرد و بعد شروع به گسترش بي‌حجابي می‌کند و مي‌آيد مثلاً شبكه ماهواره‌اي به نام من‌وتو راه می‌اندازد و فيلم‌هاي و برنامه‌هایی را براي تغيير فرهنگ جامعه نشان مي‌دهد و در اين فيلم‌ها قُبح دوست‌يابيِ چندجانبه براي زن‌هايي كه خداي‌نكرده همسر هم دارند را مي‌ريزد. شما با اين‌ها بجنگيد.»

? همیشه یک مرکزیتِ استراتژیک در درگیری اسلام


☑️ @mirbaqeri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.