* علامتهای بسیار روشن برای تشخیص حملات شیطان*

خانواده آسمانی_ شرح نامه امام رضا به حضرت عبدالعظیم

بخش هشتم…

* علامتهای بسیار روشن برای تشخیص حملات شیطان*

دنیا باشگاهی قدرتمند برای کسب مهارتهای انسانی وتخلق به اخلاق الهی است.همانگونه که در باشگاههای ورزشی برای رسیدن به مهارتهای ورزشی ,نیاز به حریفی برای تمرین و تکرار داریم,در باشگاه انسان ساز دنیا نیز, نیاز به حریف تمرینی برای مقابله و نبرد داریم.

*شیطان* حریف تمرینی ما ,در باشگاه دنیاست که نبرد جدی با او ,حتما ما را به کسب مهارتهای انسانی و قرب (نزدیکی) به خداوند خواهد رساند.

نکته بسیار خوشحال کننده این موضوع ان است که تمام دعوتهای شیطان به عنوان حریف تمرینی ما در دنیا ,کاملا اشکار, علنی , محسوس و قابل پیش بینی است. از همین رو خداوند بزرگ او را در قران *دشمن اشکار * معرفی نموده است.
وانه لکم عدو مبین…

اگر با تمرینهای مکرر ,بیاموزیم که چگونه حقیقت دشمنی او را با خودمان باور کرده ودائما اماده مبارزه با او شویم ,هر روز , به سمت رشد انسانی و کسب قدرتهای معنوی بیشتر پیش رفته ونفس ما به سلامت و وسعت بالاتری خواهد رسید.
در غیر این صورت ,با شکست های مکرر در برابر شیطان, حتما جهنمی عظیم وعذابی دردناک در انتظارمان خواهد بود که روح نا ارام , مضطرب ,غمگین , پرخاشگر , ناامید , زود رنج , کینه توز و …… از علامتهای دنیائی این جهنم است.

علامت بسیار روشن و هشدار دهنده ای در هنگام هجوم حملات شیطان وجود دارد که هر انسان زیرکی می تواند انرا دریافت نموده و استمداد از اسمان را برای نبرد متقابل خود با شیطان اغاز نماید.

به محض شروع حملات شیطان , قلب انسان , با یکی از علائم زیر تحت فشار قرار می گیرد; غصه , ناامیدی , ترس , اضطراب , پژمردگی و افسردگی …….

پس هرگاه به همراه یک فکر , یک خیال , دیدن خواب و رویا , رویارویی با عکس العمل دیگران , شنیدن کلامی از کسی و ….این احساسات هم قلب ما را احاطه کرده وتحت فشار قرار داد, حتما ان را حمله ای از سوی شیطان دیده و برای مبارزه با ان , از الله , اهل بیت , ملائکه و …..کمک بگیریم.

فراموش نکنیم که صدقه نیز عامل بسیار موثری در دفع حملات شیطان است….

ادامه دارد….
آسمونی باشید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.