#غفلت_در_سياست_و_مديريت

??#مسابقه_مهدویت #شماره 12
??#درسنامه_آشنایی_باامام_زمان_علیه_السلام
??درس چهارم قسمت سوم

#غفلت_در_سياست_و_مديريت

ما در بعد سياسي و مديريتي هم غفلت داشته ايم. امام خميني معمار انقلاب اسلامي مي فرمايند : «مسؤولان ما بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست. انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت «ارواحنا فداه» است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانيان منّت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد».(6)
ولى ما كار سياسى را براى ارضاى شهوات خودمان انجام داديم. حزب و جناح تشكيل داديم، ولى هيچ تناسب و پيوندى با اهداف و انتظار امام زمان از ما نداشت. در جلساتمان دغدغه غيبت غم‏انگيز امام را نداريم و هيچ فكر و طرح و نقشه‏اى براى كوتاه مدّت يا بلند مدّت براى رفع موانع ظهور نداشته ايم.
ما حتّى در سطح خانواده خود نيز مديريت خوبى نداشته ايم. ما چه در نقش پدر و چه در نقش مادر ساير اعضاى خانواده را در غفلت خود ازامام غرق كرديم و از توجه به او و دوستى با او محروم ساختيم
انقلاب اسلامى، مژده حكومت صالحان
اينك سؤال اساسى اين است كه در آستانه ظهور كه همه جا را ظلم و تباهى پر كرده، سربازان و ياوران امام زمان عليه السلام چگونه و از كجا تأمين مى‏گردند؟ آيا مى‏توان اميدى به پيدايش اين همه فطرت گراى حق جو و اين همه فدايى امام زمان‏عليه السلام داشت؟
با كمال خوشوقتى و با اميد بسيار و به جا و با شادى حقيقى پاسخ مى‏دهيم: آرى.
پيامبر گرامى اسلام مژده چنين تحوّل عظيمى را آن هم در آستانه ظهور چنين داده است:
«يَخْرُجُ ناسٌ مِنَ الْمَشْرِقِ فَيُوَطِّؤُونَ لِلْمَهْدِىِّ سُلْطانَهُ : مردمى از مشرق قيام مى‏كنند و مقدمه سلطنت مهدى را فراهم مى‏كنند».(7)

??@montazer_moalleman??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.