?رهبر انقلاب: “بعد از ماه رجب ماه شعبان است

? بهار به توان بهار ?

?رهبر انقلاب: “بعد از ماه رجب ماه شعبان است، بعد، ماه رمضان است،(این سه ماه) بهار معنویت است. شما ها هم مظهر بهار انسانیت هستید، چون در بهار عمر قرار دارید؛ از این بهار معنویت هر چه میتوانید استفاده کنید.”?

? بخشی دیگر از بیانات رهبر انقلاب درباره “یک بهار آسمانی در بهار نوجوانی” را با هم بخوانیم:

? فرصت ویژه
همه بدبختی های بشر ناشی از دوری از خداست. لذا در اسلام فرصت هایی برای ارتباط ویژه جهت ارتباط با خداوند متعال فراهم شده است. یکی از این فرصت ها ماه رجب است.

? لحظه های تکرار نشدنی
هر یک روز ماه رجب، یک نعمت خداست. در هر ساعتى از این ساعات، یک انسان اگر هوشمند و زرنگ و آگاه باشد، مى‌تواند چیزى را به دست بیاورد که در مقابل آن، همه‌ى نعمتهاى دنیا پوچ است؛ یعنى مى‌تواند رضا و لطف و عنایت و توجه الهى را به دست آورد.

? ماه توسل و استغفار
ماه رجب فرصت خوبی است؛ ماه دعاست، ماه توسل است، ماه توجه است، ماه استغفار است. بخصوص ما ها که در این تحرکات مادی، در این دنیای مادی غرقیم و آلوده ایم.

? اتصال به بینهایت
ای صاحبان دل های بیدار و مخصوصا ای جوانان! این سه ماه را قدر بدانید. در این سه ماه فرصت برای وصل کردن و منور نمودن دل ها به لطف و نور پروردگار، بیش از همیشه است.

? خودسازی همه جانبه
امروز شما نوجوانید؛ استعداد شما امروز برای فراگیری و برای خودسازی خیلی زیاد است؛ از این فرصت استفاده کنید. خودسازی کنید؛ هم خودسازی جسمی، هم خودسازی معنوی و روحی، هم خودسازی فکری.

? مراقبت از همین الان
انسان های نورانی ای که در زمان ما بودند مثل مرحوم آیت الله بهجت؛ اینها همان کسانی هستند که از جوانی، یعنی از همین سطح زندگی شما مراقب خودشان بودند.

? ذخیره انرژی برای کل سال
این سه ماه، فرصتی برای خودسازی در طول سال و تامین ذخیره و نیروی لازم برای حرکت عظیم زندگی و سرنوشت است.

? مقطع طلایی
امروز شما خودتان را به کار های نیک، خلق نیک، رفتار نیک  اگر وادار کنید و عادت بدهید، هویت انسانی شما همینجور شکل می گیرد و تا آخر عمر این دستاورد با شما خواهد ماند. بخصوص در این مقطع سنی شما ها، که این مقطع زرین است؛ یک مقطع طلایی است.
?l1l.ir/1c74

? آیت الله سیدعلی خامنه ای و نوجوانان ایران اسلامی

? @Nojavan_Khamenei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.