با افتخار،‌ تولید ایران! 🇮🇷

با افتخار،‌ تولید ایران! 🇮🇷
👌 چگونه #حمایت_از_کالای_ایرانی را در خانواده و فامیل به یک فرهنگ و ارزش تبدیل کنیم؟
🌱 #مهارتهای_زندگی

⁉️ اگر شما اهل خرید کالای ایرانی باشید احتمالا برایتان سوال شده که چطور می‌توان این مساله را در خانواده و فامیل نیز به یک فرهنگ تبدیل کرد.
http://khl.ink/f/blny01391.jpg

🌸 علم و عمل داشته باشید
ابتدا درمورد این‌که چرا باید از کالا و تولید ملی حمایت کرد اطلاعات کسب کنید و بعد خودتان به این علم، عمل کنید و مقید به خرید محصولات ایرانی بشوید. آدم‌های اطرافتان برای شروع، نیاز دارند یک الگوی جسور و شجاع و حی و حاضر داشته باشند.

🛍 خرید عید را دریابید
خانواده و فامیل نزدیک‌ترین کسانی هستند که معمولا برای خرید با ما مشورت می‎‌کنند.این روزها که زمان خرید برای سال نو است فهرستی از اقلام مورد نیاز تولید داخل را تهیه کنید و به اطرافیان معرفی کنید.

👶👧 حواس‌تان به کودکان باشد
اگر توانستید در کودکان غیرت خرید کالای ملی را ایجاد کنید در واقع برای آینده‌ی اقتصاد کشور ضمانت ایجاد کرده‌اید. موقع خرید اسباب‌بازی، لوازم تحریر و پوشاک ایرانی به آن‌ها بگویید که با این کار به قدرتمند شدن کشورشان کمک می‌کنند. بگذارید از کمک به کشورشان احساس غرور کنند.

☕️ فرصت خوب مهمانی‌ها
توی جمع‌های خودمانی درمورد این مساله صحبت کنید که شعار و حرف‌های باستان‌گرایانه عرق ملی شما را نشان می‌دهد یا خرید کالای ساخت ایران؟ آیا کسی که عاشق وطنش باشد با بی‌توجهی به کارگران هم‌وطن، تولیدات کشور بیگانه را استفاده می‌کند؟

🎁 هدیه‌های ایرانی
چشم‌روشنی، سوغاتی، پاگشا و انواع مناسبت‌هایی که باید بابت آن‌ها به دیگران هدیه بدهید، فرصت خوبی برای فرهنگ سازی هستند. از این فرصت استفاده کنید و تولیدات ایرانی را به عنوان هدیه به دیگران بدهید. با این‌کار علاوه بر کم‌رنگ‌کردن غلبه‌ی محصولات خارجی، مصرف #کالای_ایرانی را رواج داده و خانواده و فامیل را به صورت مستقیم با محصولات ایرانی آشنا خواهید کرد.

عضویت در ریحانه👇🏻
❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.