? ۱۹ سال از سال ۲۰۰۰ میلادی گذشت.

علائم_ظهور

ستاره_دنباله‌دار

? ۱۹ سال از سال ۲۰۰۰ میلادی گذشت.

?به همین مناسبت به صورت خلاصه چند برگ از تاریخ را ورق بزنیم.

♻️ فیلم مریم مقدس را احتمالا یادتان هست. ستاره دنباله داری در آسمان نمایان شد و مریم س با دیدن آن فرمود این ستاره هر دو هزار سال یکبار نوید ظهور یک منجی را میدهد و چندی بعد مسیح متولد شد.

? اگر زمستان خاطره انگیز سال ۱۳۷۵ را به یاد دارید ستاره دنباله دار پر نوری به مدت ۱۸ ماه آسمان را روشن کرد. این واقعه در حدود ۲ تا ۳ سال قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی منشأ هیجانات و بشارتهایی در بین پیروان ادیان مختلف شد.

✨ ستاره دنباله دار و خاطره انگیز هیل-باپ که در سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ میلادی چنان میتابید که در روز هم مشخص بود ولی گویا این آخرین باری بود که به زمینیان سر میزد و در حال خاموش شدن است!

لینک مربوط: yon.ir/G6Jzy

? پیامبر اکرم (ص) میفرمایند : برای ظهور امام مهدی (عج) ده علامت خواهد بود که اولین آنها ستاره دنباله داری است که به زمین نزدیک است و پشت سر آن هرج و مرج و کشتار خواهد بود. (نوائب الدهور، ج 1، ص 289؛ الملاحم والفتن، بخش دوم، باب 58، ص 126)

? احتمال دارد پیامبر ص اشاره به لشکر کشی آمریکایی ها به رهبری بوش به منطقه و حمله به عراق و افغانستان داشته باشد. واقعه ای که از آن به بعد منطقه مسلمانان را در آشوب و فتنه های ساخت آمریکا غرق کرد و همچنان تلفات میگیرد.

✅ جالب است بدانید ستاره هیل-باپ در بین آمریکایی ها و مسیحیان منتصب به حضور جرج بوش پدر و پسر است که چندی بعد از طلوع این ستاره ، بوش پسر هم رییس جمهور آمریکا شد!

به اشاره ویکی پدیا در این زمینه توجه کنید: yon.ir/9OrXi

⚛ باورش سخت است ولی بوش در مراحلی در بین آمریکایی ها محبوبیت بالای ۹۰ درصد کسب کرد و گاهی او را در قامت یک منجی و یا کسی که مقدمه ساز ظهور مسیح باشد میدیدند! یعنی تا این اندازه مصادیق خیر و شر را دستخوش تغییر قرار داده اند. آنها حتی کتابها و فیلمهایی ساخته اند که القا کنند کسی که با مسیح ظهور میکند و مسلمانان را هدایت خواهد کرد آنتی کرایست (ضد مسیح ، دجال) است!

? خبر ظهور این ستاره دنباله دار در رسانه ها چنین درج گردید:

? “یک پدیده جالب در آسمان توجه جهانگردان را به خود جلب کرده است. این پدیده ظهور یک ستاره بسیار درخشان در آسمان می باشد که 2000 سال پیش هنگام ظهور حضرت عیسی مسیح نیز در آسمان دیده شده بود. این ستاره در واقع ترکیب نور دو سیاره مشتری و زهره است که به گفته ستاره شناسان هر 2000 سال یکبار در امتداد هم قرار می گیرند و یک ستاره پر نور و درخشان را تشکیل می دهند. منجمین پیش از میلاد مسیح معتقد بودند زمانی که این ستاره دنباله دار در آسمان ظاهر شود، واقعه ای شگفت رخ داده و مسیحا متولد می گردد.” (روزنامه همشهری، مورخ 8 / 12 / 77)

? در کتاب قاصدک های ظهور درباره اتفاقات بعد از طلوع این ستاره چنین آمده است:

? شاهدان عینی در امریکا ناظر بوده اند که بعضی مسیحیان اعانه جمع می کنند و می گویند : ” به زودی مسیح در معبد سلیمان (مسجد الاقصی) ظهور خواهد کرد. “چند سال قبل در سئول بنابر پیشگویی ها عده زیادی از منتظران معتقد بودند که در روزی خاص و ساعتی خاص مسیح ظهور خواهد کرد. اما چنین نشد و عده ای خودکشی کردند.عده ای نیز معتقد بودند که در سال 1998 میلادی ستاره دنباله دار هالی فرود خواهد آمد و آن لحظه زمان ظهور بوده و عده ای با آن به بهشت خواهند رفت. این جریان نیز با خودکشی عده ای پایان یافت.

✔️ فی الحال ۲۱ سال است که از ظهور آن ستاره دنباله دار میگذرد و از آن روز تا به حال درست بر طبق خبر رسول اکرم ص منطقه اسلام غرق در جنگ و کشتار و هرج و مرج شده است.

✔️ امیدمان به آخر خبر حضرت رسول است که به مظلومان عالم مژده میدهد پس از این وقایع تلخ زمین با حضور حجت خدا برای همیشه آرام خواهد شد.

✍ یوسف احمدی

? @rayehe313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.