تربیت_مبلغ ۴۷تبلیغ بیشتر ?چشم و ?گوش آدمی را پر میکند،

تربیت_مبلغ ۴۷

تربیت_مبلغ ۴۷تبلیغ بیشتر ?چشم و ?گوش آدمی را پر میکند،

تبلیغ بیشتر ?چشم و ?گوش آدمی را پر میکند، نه ?عقل و هوش او را.
اگر ?محتوای پیام در تبلیغ پیامی آسمانی باشد ?تأثیرگذاری ویژه ای در میان توده مردم که مخاطب عام هستند، می گذارد.

گاهی وقتها تحت تأثیر یک آگهی تبلیغاتی یک ?لباس یا ?وسیله‌ای می خرید.
این به آن معنا نیست که آن کسی که این تبلیغ را کرده توانسته در عمق جان شما تأثیر بگذارد فقط توانسته ✅ ترجیح ایجاد بکند.
یعنی با توجه به آن تبلیغاتی که روی شما انجام گرفته یک مقدار ?ذهنتان جهتدار است. سراغ مارک خاصی و یا هرچیزی که در موردش تبلیغ شده می روید.
بعضی از اقسام تبلیغات چشم و گوش پر کن است و خیلی کاری با عقل و هوش یا روح ندارد و این ? تأثیرگذار هست.
مانند دسته سینه زنی یا شخص به حرم میرود، یک ⚜️نماد است. معلوم نیست چقدر در ?عمق وجودش اثر بگذارد، چون با مقوله ?عقل کاری ندارد.
خیلی خوب و با ارزش است که انسان بتواند
?چشم و?گوش دیگران را پر بکند.

?استاد شجاعی

@montazer_moalleman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.