وزیر عین‌اللهی مطلب کذبی را به رهبری نسبت داد

?وزیر عین‌اللهی، امروز ضمن حضور در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان، مطلب کذبی را به رهبری نسبت داد که ضروری می‌بینم، در اینجا، با ارائهء مستندات به آن بپردازم. او گفت: «ستاد ملی کرونا در اسفندماه ۹۸ به ابتکار مقام معظم رهبری شروع به کار کرد

?ستاد ملی مقابله با کرونا، ستاد مرموز و بسیار گنگی است. این ستاد در اسفند 98 آغاز به کار کرد، اما، جزییات تشکیل آن، همچنان مبهم است، علاوه بر اینها، مصوبات این ستاد –که بر کلیت زندگی همهء ما تأثیر گذار است- هم مدتهاست که انتشار عمومی نمی‌شود و هیچ کس از جزییاتش، آگاهی کامل ندارد.

?تشکیل این ستاد، به سختی در خبرها قابل ردیابی است. من در اینجا به سایت ریاست جمهوی استناد می‌کنم و خبر مربوط به 4 اسفند 98، که روحانی، دستور تشکیل این ستاد را داد (اینجا )

❌این ستاد به دستور پرزیدنت وقت، حسن روحانی تشکیل شد، پس آن را به رهبری نسبت ندهید آقای وزیر!

⭕️وزیر در ادامه گفت: “این ستاد تاکنون تصمیم‌گیری در همهء موضوعات مربوط به کرونا را به عهده داشته است” پس به خوبی مشخص است که مسوولیت کل بلاهایی که به اسم کرونا، بر سر مردم آمده، با این ستاد است. آقای وزیر! مزورانه آن را به رهبری نسبت ندهید!

‼️شما به‌عنوان وزیر به تبعات تصمیمات ویرانگر و خانمان سوز این ستاد، بیش از همه آگاهید، از این روست که به نظر می‌رسد، از زیر بار مسوولیت شانه خالی می‌کنید، و آدرس غلط می‌دهید تا خشم مردم را که ناشی از تصمیمات نادرست این ستاد است، حوالهء رهبری کنید.

⭕️ستاد کرونا، با دستور خود پرزیدنت وقت که همزمان رییس شورای عالی امنیت ملی هم بود (اساساً رییس جمهور، به غیر از ریاست دولت، ریاست شورای عالی امنیت ملی را هم بر عهد دارد، همچنان که رییسی در حال حاضر چنین است) ذیل این شورا رفت تا با امنیتی شدن موضوع و به بهانهء امنیت ملی، تصمیمات و جزییاتش، از دید عموم پنهان داشته شود.

❓و پرسش مهم آن است که چرا؟ چه چیزی در دل این ستاد هست، که نیاز به این همه مخفی کاری از مردم هست؟

✔️این در حالی است که وزارت بهداشت ما، گزارش روزانه، تأکید می‌کنم، گزارش روزانه کرونا از وضعیت کرونای ایران را به سازمان بهداشت جهانی داده است  پس در این میان، دقیقاً چه چیزی وجود دارد که باید این همه پنهان کاری صورت گیرد؟ (تا ماه می امسال، گزارش‌های کرونا، به صورت روزانه به بهداشت جهانی ارسال می‌شد، پس از آن، این روند به هفتگی تغییر یافت. تاکنون، 842 گزارش، از وضعیت دقیق کرونای ایران، به این سازمان ارسال شده است.

⁉️ دولت عوض شد، ولی رییسی هم کوچکترین تغییری در روند نادرست این ستاد، ایجاد نکرد… چرا؟
?@CoronaDeception

?لینک پیوستن به کانال:
https://eitaa.com/joinchat/93192196Cac05c503bc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.