? حکمی که سه سال است تمام شده و تمدید نشده است!

? حکمی که سه سال است تمام شده و تمدید نشده است!

?در شهریور ماه سال ۹۴ بود که #امام_خامنه_ای در حکمی، اعضای جدید شورای‌عالی فضای مجازی را برای یک دوره‌ی چهار ساله منصوب کردند؛ از آن تاریخ تا امسال حدود ۷ سال می‌گذرد و قرار بود هر ۴ سال این حکم تمدید شود اما…

?باید پرسید کارنامه شورای‌عالی فضای مجازی و مرکز ملی آن چیست؟

?آیا از دغدغه‌های امام جامعه در حوزۀ فضای مجازی کاسته شده یا نه؟

?آیا برای برخورد با فضای مجازی رها شده تدبیر شده؟

?اگر کلید واژه‌های امام جامعه را از آن تاریخ تا امسال نگاه کنیم، همیشه در پیام‌ها و صحبت‌های ایشان فضای مجازی در صدر موضوعات بوده، امّا نتیجه آن جای سؤال دارد و مرکز ملی فضای مجازی هنوز نتوانسته رسالت خود را انجام دهد.

?خلاصه این میدان سعید بن عبدالله می‌خواهد که خود را سپر کند تا تیر به امام جامعه نخورد و در برخورد با این فضای رها شده و فرهنگ ایجاد شد سینه سپر کند و در مسیر درست از هیچ طعنه‌ای نترسد و جز رضای خدا سود هیچ جناحی را نخواهد و فرهنگ مردم و کودکان جامعه برای‌ش مهم‌تر از حیات سیاسی خودش باشد.

?کجاست عمار؟ چه شد مالک؟ کجایند یارانی که از بذل جان برای حیات صحیح جامعه دریغ نمی‌کردند؟ چه شده که امروز گرفتار مصلحت‌ها هستیم و با مجموعه‌های خاطی ریاکارانه برخورد می‌کنیم؟ علیه آن‌ها سخن می‌گویم اما عملاً آن‌ها را حفظ می‌کنیم!؟

?به هر حال امام جامعه و ما جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی هر آنچه که به صلاح بود سعی کردیم خالصانه بگوییم و این باشد حجت ما برای محاجه با تمام مسؤلینی که امروز گوش نکردند تا برسد وقت حساب، آن‌گاه در پیشگاه عدل الهی با آنها محاجه خواهیم کرد که چه کردید و البته کار ما در این عالم مادی هم با آن‌ها تمام نشده است…

#⃣ #از_تبیین_تا_قیام
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊? @jebheh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.