? زمینه سازی حکومت امام زمان سختی دارد ?

? زمینه سازی حکومت امام زمان سختی دارد ?

? زمینه سازی حکومت امام زمان سختی دارد ?
الَّذِينَ صَبَرُوا وَعَلَى رَبِّهِمْ يَتَوَكَّلُونَ(نحل ۴٢). این صبر، صبر منفعلانه نیست، که ظلم ظالم را بپذیریم و عکس العملی نشان ندهیم. حضرت امام مثل سایرین ظلم حاکمیت را تحمل نکرد. ولایت فقیه را از کتابها خارج کرد و به سطح جامعه آورد. حوزه علمیه قم و نجف او را نهی کردند؛ اما امام یک نفره قیام کرد: أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى(سبأ ۴۶). از سال ١٣٣٢ تا ١٣۵٧ یک تنه استقامت کرد.

به بچه هایمان بگوییم آنچه انتظار داریم اسلام از آبادانی و رفاه دنیا و آخرت محقق کند، در حکومت امام زمان ارواحنا فداه محقق می شود. انقلاب اسلامی زمینه آن حکومت را آماده می کند، و این زمینه سازی همراه با سختی و دشواری است. ما در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم. بچه های ما را ناامید می کنند.

وَمَا أَرْسَلْنَا مِنْ قَبْلِكَ إِلَّا رِجَالًا نُوحِي إِلَيْهِمْ فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (نحل ۴٣). خداوند می فرماید راهکار استقامت این است: من در هر دوره ای مردانی را قرار دادم، و راه را به قلب آنها الهام کردم. از این مردان و اهل ذکر پیروی کنید، تا راه را پیدا کنید. بدون امام نمی توان استقامت کرد.

? حجت الاسلام احمد پناهیان
◼️ شب سوم ایام فاطمیه سوم(به روایت ٩۵روز) ۴ دی ١۴٠١

گزارش کامل را در سایت هیئت بخوانید:
? mhbin.ir/c1199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.