تکلیف امامان محله و مسجدی ها در نبرد محور مقاومت با جبهه دشمن چیست؟

تکلیف امامان محله و مسجدی ها در نبرد محور مقاومت با جبهه دشمن چیست؟

حجت الاسلام ماندگاری :
▫️ابلیس فوق تخصص نیاز شناسی است ولی با آدرس غلط. امروز اسرائیل و آمریکا که تجسم ابلیس است می داند مردم ایران و منطقه بیش از هرچیزی نیاز به آرامش و امنیت دارند.می گویند که اگر مردم ایران می‌خواهند در آرامش و امنیت باشند لازمه‌اش تسلیم است. مقاومت نکنند. نیاز را درست می گوید همه ملت ها نیاز به آرامش و امنیت دارند ولی آدرس را غلط می‌دهد. چرا؟ چون منبع آرامش ابلیس نیست. منبع آرامش خداست.

ما مردم را به این نکته راهنمایی کنیم؛ با اتصال به خدا، با ان تنصرالله، صبر و استقامت، مجاهدت و مقاومت آرامش رقم می خورد.

▫️در جنگ شناختی حق و باطل مراقب باشیم. امروز هم جنگ نظامی هم جنگ اقتصادی هم جنگ روانی هم جنگ شناختی داریم. هیچ زمانی به اندازه امروز دستگاه ابلیس باهم منسجم نشدند تا ریشه اسلام را بزنند و هیچ زمانی اندازه امروز مکتب نورانی اسلام عِده و عُده نداشته. قوت و اقتدار امروزمان را قدر بدانیم.

▫️مبلغین و امامان جماعت، شما هر کدامتان یک سنگری دارید. هرکدام از ما وظیفه داریم تبیین کنیم. گاهی ولی خدا حرفی می زند که قابل هضم برای بعضی ها نیست. صبر نیاز است. اگر حضرت آقا می زنیم حتما می زنیم و اگر الان داریم سکوت می بینیم حضرت آقا دارد تدبیر می کند چون ضربه ما باید سنجیده باشد.

حتما اسرائیل نابود می شود. اما کی؟ آقا باید بگوید. تکلیف من و شما دعوت به اتحاد و انسجام زیر پرچم ولایت فقیه است.

#سید_حسن_نصرالله | #مقاومت | #آغاز_نصرالله
🔻#حسینیه_هدایت | اینجا انقلاب جریان دارد…
@hoseinie_hedayat

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.