رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

🌷 #جمعه_نصر | رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
🔹️همبستگی اسلامی، رمز عزّت و پیروزی مسلمانان است
🔹️شیوه‌های دشمن مختلف است، اما اتاق فرمان واحد است

📣 رهبر انقلاب در خطبه‌ی اول نماز جمعه تهران:
✏️ سیاست قرآن برای مسلمانها این است که ملتهای مسلمان، گروه‌های مسلمان با یکدیگر همبستگی داشته باشند و کأنه وعده می‌دهد که اگر شما این همبستگی را با هم داشته باشید این موجب این است که عزّت خداوند پشت سر شماست. یعنی بر همه‌ی موانع غلبه پیدا می‌کنید. بر همه‌ی دشمنان پیروز می‌شوید. و حکمت الهی پشتیبان شماست؛ یعنی همه‌ی قوانین آفرینش در جهت پیشرفت شما به کار خواهد افتاد. این منطق قرآن و سیاست قرآن است.

✏️ نقطه‌ی مقابل این سیاست، سیاست دشمنان اسلام است؛ یعنی مستکبران، متجاوزان عالم. سیاست آنها تفرقه بینداز و حکومت کن است. مبنای کار آنها تفرقه‌افکنی است. این سیاست تفرقه‌افکنی را در کشورهای اسلامی با انواع ترفندها اجرا کردند و تا امروز هنوز هم دست بردار نیستند. و موجب می‌شوند که دلهای ملتهای اسلامی نسبت به هم مکدّر بشود. اما امروز ملتها بیدار شدند.

✏️ من عرض می‌کنم امروز روزی است که امت اسلامی می‌تواند بر این ترفند دشمنان اسلام و مسلمین فائق بیاید. دشمن ملت ایران، همان دشمن ملت فلسطین است، همان دشمن ملت لبنان است، همان دولت دشمن ملت عراق است، دشمن ملت مصر است، دشمن ملت سوریه است، دشمن ملت یمن است، دشمن یکی است.

✏️ شیوه‌های دشمن در کشورهای مختلف، مختلف است. یک جا با جنگ روانی یک جا با فشار اقتصادی، یک جا با بمب‌های دو تنی، یک جا با سلاح، یک جا با لبخند این سیاست را دارند پیش می‌برند دشمنان ما. اما اتاق فرمان یک جاست.۱۴۰۳/۷/۱۳

🌷 #جمعه_نصر | #بسته_خبری

💻 Farsi.Khamenei.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.