دانلود روایت عهد 43 + گزارش و گزارش تصویری

دانلود روایت عهد 43 + گزارش و گزارش تصویری

دانلود روایت عهد 43 + گزارش و گزارش تصویری shia muslim         

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور روایت عهد 43 نگاه صهیونیسم مسیحیت به آخر الزمان شیعه(3) پنجشنبه 20 فروردین1394

گزارش جلسهروایت عهد 43

آخرین جلسه  از جلسات سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع نگاه صهیونیسم مسیحی به آخرالزمان شیعه، در قالب چهل و سومین همایش روایت عهد در میان جمعی از مهدی یاوران برگزار شد.
در ابتدای جلسه استاد رائفی پور به ذکر خلاصه ای از مباحث مطرح شده در دو جلسه قبلی پرداخته و سپس موضوع را از زمان بازگشت صهیونیست‌ها به فلسطین پی گرفتند.
ایشان در ادامه اتفاقات مهم دهه‌ها و سا‌ل‌های مختلف در آمریکا را تا زمان به قوع پیوستن انقلاب اسلامی ایران بررسی کردند. این اتفاقات همگی در راستای قدرت گرفتن و ترویج بیش از پیش عقاید اونجلیستی در میان مردم آمریکا بود تا پشتیبانی قدرتمند برای حکومت نامشروع اسرائیل در فلسطین اشغالی ایجاد کند.
اونجلیست‌ها در این سال‌ها با تکیه بر تبلیغات فرهنگی و مذهبی اقدام به چاپ کتب مختلف و تشکیل کلیساهای خانگی کردند، اما شاید مهم‌ترین و تأثیر گذارترین اقدام آنان استفاده از رسانه برای تبلیغ منجی و نقشه موهوم شان برای ظهور بود که همچنان نیز ادامه دارد.
استاد رائفی پور با معرفی اجمالی مهمترین برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی این دوران آماری را ارائه دادند که نشان می‌داد  قریب به هفتاد میلیون آمریکایی برنامه‌های مجریان و کارشناسان مبلغ اونجلیستی را دنبال می‌کردند.
این تبلیغات و حمایت‌های مداوم آمریکاییان از عقاید صهیونیستی منجر به موفقیت اقدامات اسرائیل در منطقه شد که البته این کامیابی‌ها تنها تا دهه 80 میلادی ادامه داشت و با واقع شدن انقلاب اسلامی ایران در این سال‌ها به پایان رسید.
ایشان در ادامه مبحث، دلایل دشمنی اسرائیل با ایران را «قرار گرفتن سیاست و دیانت کنار هم در ایران، مشکل ریشه‌ای ایران با اسرائیل، و داشتن دیدگاه و باور آخرالزمانی ولی در تضاد با یکدیگر»  دانستند.
در پی این توضیحات، ایشان حوادثی را که صهیونیست‌ها معتقد به وقوع آن در جهت ظهور منجی شان هستند را عنوان کردند:
–         بازگشت یهودیان به فلسطین
–         وسعت کشور اسرائیل از نیل تا فرات
–         معرفی یهودیان مهاجر به اسرائیل به عنوان اهل نجات
–         انهدام مسجد الاقصی و صخره، و بنای مجدد معبد سلیمان به دست یهودیان
–         فراگیری رعب و وحشت در امریکا قبل از وقوع جنگ بزرگ
–         بی معنی و دست نیافتنی بودن صلح قبل از جنگ آرماگدون
استاد رائفی پور با بررسی عقاید صهیونیستی پیرامون آخرالزمان مباحثی را در رابطه با دجال معرفی شده از سمت این جریان عنوان کردند. صهیونیست‌ها پس از جرج بوش دوم سعی در نشان دادن منجی موعود شیعیان حضرت مهدی (عج) به عنوان  دجال نموده اند این در حالی است که پیش از این شوروی و صدام دجال مورد نظر آنان بوده اند.
شباهت هایی که آنان برای اثبات ادعایشان ساخته و پرداخته اند بدین شرح است:
-رفتار ضد مسیح منتظران مهدی (عج)
-به صلیب کشیدن
-استفاده از پرچم‌های سیاه
-کشتار مسیحیان و یهودیان توسط دجال
-حکومت هفت ساله دجال
-در ابتدا صلح با اسرائیل و سپس شروع جنگ با آن
-مقر حکومت در بیت المقدس
-اشاره به علامت حیوانی که نشانه موجودات جهنمی است
در بخشی از این جلسه استاد رائفی پور به معرفی هارون یحیی، یکی از مدعیان دروغین مهدویت که در راستای امیال و خواسته‌های صهیونیست‌ها قدم بر می‌دارد، پرداخته و با پخش مصاحبه این فرد با جوئل ریچاردسون نظریه پرداز اونجلیستی، سخنان و ادعاهای وی را به چالش کشیدند.
استاد در پایان با ذکر این نکته که دوره اثبات دلایل ایجاد جمهوری اسلامی گذشته و هم اکنون دوره اثبات کارآمدی جمهوری اسلامی است از جوانان خواستند تا با افزایش توانایی‌های خود در زمینه تکنولوژی‌ها و علم روز، رسانه‌ها و آشنایی با زبان‌های خارجی در جبهه دفاع از حقانیت اسلام و صاحب الزمان (عج) ورود پیدا کرده و ایده کارآمد جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کنند

 

دانلود عکس‌ها و فایل‌های نمایش داده شده در سالن.


صوت ها

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور -روایت عهد 43- 188دقیقه-32مگابایت دانلود فایل
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور -روایت عهد 43- 188دقیقه-107.7مگابایت دانلود فایل

ویدئو ها

دانلود فایل

هارون یحیی-فایل پخش شده در سالن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.