دانلود روایت عهد 42 + گزارش و گزارش تصویری

دانلود روایت عهد 42 + گزارش و گزارش تصویری

دانلود روایت عهد 42 + گزارش و گزارش تصویری shia muslim         

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور روایت عهد 42 نگاه صهیونیسم مسیحیت به آخر الزمان شیعه(2) پنجشنبه 7 اسفند ۱۳۹۳

گزارش جلسهبسم الله الرحمن الرحیم

چهل و دومین همایش روایت عهد، دومین جلسه با موضوع نگاه صهیونیسم مسیحی به آخرالزمان شیعه، با حضور پرشور مهدی یاوران، در سالن رفاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه استاد رائفی پور با یادآوری مباحث مطرح شده در جلسه قبل پیرامون چگونگی تشکیل و قدرت گرفتن صهیونیسم مسیحی در اروپا، موضوع مورد نظر  را از زمان مهاجرت اونجلیست‌ها به آمریکا و نفوذشان در لایه‌های سیاسی و اجتماعی آمریکا پی گرفتند.

ایشان با توجه به اسناد و مدارک منتسب به بزرگان و مقامات دینی و سیاسی مسیحیان صهیونیست که  قاره تازه کشف شده آمریکا را سرزمین موعود یهودیان می‌دانستند ،مهاجرت این گروه به آمریکا را بهانه ای برای یافتن ده سبط گم شده بنی اسرائیل عنوان کردند.

طبق اسناد تاریخی موجود، مسیحیان صهیونیست به تدریج پایه‌های کشوری با عقاید صهیونیستی را در آمریکا بنا نهاده و برای نیل به اهداف خود در این کشور اقداماتی را انجام دادند، از جمله:

–         اقامه نماز به زبان عبری

–         نامگذاری شهرها و فرزندانشان به زبان عبری

–         انتشار مزامیر داوود به عنوان اولین کتاب چاپ شده در آمریکا

–         انتشار کتاب آموزش صرف و نحو زبان عبری به عنوان دومین کتاب چاپ شده در آمریکا

–         آموزش زبان عبری در مراکز و دانشگاه‌ها (به طوری که زبان رسمی دانشگاه هاروارد عبری قرار داده شد.)

–         نفوذ در سیستم آموزشی و دانشگاهی آمریکا و تأسیس کلیساها و مراکز دینی

–         نفوذ در نظام سیاسی آمریکا و تأثیر گذاری بر تمامی وجوه آن به گونه ای که عقاید و نحوه اداره شهرهای اولیه در آمریکا توسط پیوریتن‌ها پایه و اساس ایجاد ایالت ها، مجلس و ریاست جمهوری امروزه آمریکا گشت.

به این ترتیب با گذشت سال‌ها و با برنامه ریزی‌های دقیق عقاید صهیونیستی در جان مردم و بالاخص سیاستمداران آمریکایی نهادینه شد تا زمینه برای اجرای طرح تشکیل کشور نامشروع اسرائیل آماده گردد.

با توجه به ارتباط صهیونیسم مسیحی با آخرالزمان و موعود مورد عقیده شیعیان، استاد رائفی‌پور نفوذ این جریان و تفکرات صهیونیستی در کشور شیعه ایران را زنگ خطری دانستند و هشدار دادند در مقابل افرادی که با این عقاید مسموم شده اند و درحال سنگ اندازی در جریان به حق مهدوی هستند ایستادگی خواهند کرد.

لازم به ذکر است ایشان در این جلسه با رجوع به کتب و منابع مختلف بخش اعظمی از سخنانشان را به ذکر صحبت‌ها و نوشته‌های چهره‌ها و مقامات دینی یا سیاسی مسیحیت صهیونیسم پیرامون چگونگی شکل‌گیری کشور آمریکا بر پایه عقاید صهیونیستی و اجرای طرح تشکیل اسرائیل پرداختند. همچنین با توجه به اهمیت تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران بر این جریانات و اشغال فلسطین ادامه بحث به جلسه آینده موکول شد.


صوت ها

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور -روایت عهد 42- 134دقیقه-23مگابایت دانلود فایل
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور -روایت عهد 42- 134دقیقه-46مگابایت دانلود فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.