?انتظار باید یکسری آثار در زندگی مهدوی ما داشته باشد؛

?انتظار باید یکسری آثار در زندگی مهدوی ما داشته باشد؛ این همه سال یاابن الحسن(عجل الله تعالی فرجه) گفته ایم اما چه مقدار در کسب و کار و زندگی خود مراقبت از اعمال کرده ایم؟

✨از حجاب، حفظ حرمت، تربیت اولاد، دقت در رفاقت و معاشرت با افراد باید معلوم شود که فرد منتظر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است؛ اگر انتظار مانع گرون فروشی، بی حیایی، بی حجابی نشود و فقط جلوی درب مسجد مقدس جمکران چادر سر کنیم، این انتظار ما را به مهدی فاطمه نمی رساند.

? گاهی اوقات فکر می کنیم برای رسیدن به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) حتما باید ذکری یا نمازی بخوانیم در حالی که برای رسیدن به حضرت فقط باید کارهایی را انجام ندهیم؛ از امشب به مهدی فاطمه قول دهیم که روزی یک گناه در زندگی نکنیم و کسی که این کار را بکند، مطمئن باشد دل امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را شاد کرده و فاصله خود را با ایشان کم کرده است.

☀️اگر جمعه گذشته اباصالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه) ظهور کرده بودند، من و شما آماده بودیم؟ در کنار ایشان بودیم یا در مقابلشان؟ جلوی ایشان سربلند بودیم یا سر به زیر؟

☝️بخشی از سخنرانی حجت الاسلام صادقی واعظ در مراسم دعای توسل مسجد مقدس جمکران (https://telegram.me/joinchat/Aa3FpDu7aA5tl3_1Ql-WuA) 95/07/27

#خبر
#منبر_مهدوی
???
برای عضویت? کلیک کنید:

✅ کانال مسجد مقدس جمکران (https://telegram.me/joinchat/Aa3FpDu7aA5tl3_1Ql-WuA)
? @jamkaran_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.