نام کتاب: دوران با شکوه ظهور

#جمکران
#معرفی_کتاب

? امام عصر (عج) چگونه پرچم توحید را در اقصی‌ نقاط عالم برافراشته خواهند کرد؟ ایشان چگونه این پیروزی‌‌های بزرگ را به دست خواهند آورد و از چه راهی به اهداف عالی خود خواهند رسید؟

کتاب «دوران با شکوه ظهور» به این پرسش‌ها، پاسخ داده است.

در این کتاب می‌خوانید:
“…در میان امامان بزرگوار شیعه امام زمان (عج) از ویژگی‌‌های خاصی برخوردار است. او آخرین حجت الهی و ذخیره‌‌ی پروردگار است که به دست با کفایتش حکومت واحد جهانی برقرار خواهد شد. حکومتی که در طول تاریخ بشریت بی‌‌سابقه و بی‌‌نظیر است. آن حکومت با حکومت الهی خود تحولی عجیب در همه‌‌ی عالم و در تمام زمینه‌‌ها ایجاد خواهد کرد. نظام فکری، سیاسی و اقتصادی جامعه را دگرگون خواهد ساخت. حیاتی نوین به ارزش‌‌ها و فضیلت‌‌ها خواهد بخشید و حکومتی براساس توحید و یکتاپرستی بنا خواهد کرد. از بارزترین ویژگی‌‌های حکومتش، گسترش عدالت در پهنه‌‌ی گیتی و از بین رفتن ظلم و ستم است…”

این کتاب شما را با گوشه‌‌‌ای از سیره و روش آن حضرت در دوران ظهور آشنا خواهد ساخت. مؤلف محترم علامه میرزا محمد باقر فقیه ایمانی با احاطه و آگاهی وسیعی که در احادیث ائمه‌ی اطهار (ع) داشته این موضوع را با دقت بررسی نموده و جواب‌‌های شایسته و مناسبی به این مسأله مهم مرقوم نموده است.
نویسنده در  لابه‌لای کتاب هر کجا فرصت مناسب یافته با دلسوزی کامل مردم را با وظایفی که نسبت به آن امام غریب و مظلوم دارند آشنا نموده و تذکرات لازم را داده است و دوای تمامی دردها را ذکر و یاد امام عصر (عج) و منشأ بدبختی‌‌ها و تیره‌روزی‌‌‌ها را غفلت از آن حضرت می‌‌دانسته است.
این کتاب با عناوین زیر نگاشته شده است:

۱- آیاتی که اشاره به ظهور، حکومت و رجعت امام (عج) دارند
۲- در بیان کیفیت سلوک امام عصر (عج) از قیام تا خروج
۳- امام عصر (عچ) از خروج تا برقراری حکومت
۴- امام عصر (عج) در هنگام حکومت
۵- در بیان عنایت‌های الهی مختص دوران ظهور
۶- نزول برکات خداوند از آسمان و زمین بر بشر

نام کتاب: دوران با شکوه ظهور
نویسنده: علامه محمد باقر فقیه ایمانی

=========

✅ به کانال مسجد مقدس جمکران بپیوندید.

@jamkaran_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.