خیرات وجود امام زمان (علیه السلام) در عصر ظهور

?✨?
خیرات وجود امام زمان (علیه السلام) در عصر ظهور

نکته مهمی که می خواهم بگویم این است که اگر امام زمان (علیه السلام) بیاید در 5 جهت به ما خیر می رسد:

در بخش جمادی؛ هیچ فقیری در کره زمین پیدا نمی شود. در روایت داریم که مردم ناراحتند چون می خواهند پول شان را به فقیر بدهند، ولی فقیر پیدا نمی شود. همه ثروتمندند.

در بخش گیاهی، هیچ گرسنه یا مریضی پیدا نمی شود.

در بخش حیوانی، اگر امام زمان (علیه السلام) بیاید هیچ طلاق و مشکل خانوادگی به وجود نمی آید. همه خانواده ها خوشبخت و شادند.

در بخش عقلی، اگر امام زمان (علیه السلام) بیاید، علمی که 27 پایه داشته و فقط 2 پله اش تا زمان ظهور طی شده است، 25 پله دیگر را حضرت بالا می برد. آن وقت می گوییم مردم چقدر دانش شان ابتدایی بوده و بی سواد بودند. امام زمان علم می آورد. اینها همه اش خدمات واسطه ای امام زمان است.

در بخش فوق عقلی، اگر حضرت بیاید، تبدیل شدن من به خلیفه الله یک سرعت خارق العاده می گیرد. اگر حضرت بیاید به ما ده ها  و صدها و هزارها اسم از خدا را یاد می دهد.

متأسفانه هیچ کسی نمی گوید وقتی امام زمان بیاید من مثل خودش می شوم. من را مثل خودش تربیت می کند، هیچ کس نمی گوید اگر امام زمان بیاید، درهای غیب به روی من باز می شود، من با ملکوت و بهشت و جهنم و… ارتباط و رفت و آمد دارم.

ان شاءالله امام زمان (علیه السلام) بیاید، دیگر کسی مشکل ازدواج ندارد. نگاه ما باز هم نگاه انسانی است. بله اگر امام زمان بیاید، مشکل زمینی ما حل می شود.

#استاد_محمدشجاعی
@jalasate_ostad

?✨?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.