??#درسنامه_آشنایی_باامام_زمان_علیه_السلام ??درس پنجم قسمت اول

??#مسابقه_مهدویت #شماره 15
??#درسنامه_آشنایی_باامام_زمان_علیه_السلام
??درس پنجم قسمت اول

#اميدها و نويدها در كلام امام خمينى‏قدس سره

#ضرورت_آمادگي_براي_ملاقات_حضرت

«تمام دستگاه‏هايى كه الان به كار گرفته شده‏اند، در كشور ما و اميدواريم كه در ساير كشورها توسعه پيدا بكند. بايد توجه بر اين معنا داشته باشند كه خودشان را مهيا كنند، براى ملاقات حضرت مهدى‏عليه السلام».(1)

«ما امروز دورنماى صدور انقلاب اسلامى را در جهان مستضعفان و مظلومان بيش از پيش مى‏بينيم و جنبشى كه از طرف مستضعفان و مظلومان جهان عليه مستكبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، اميد بخش آتيه روشن است و وعده
خداوند تعالى را نزديك و نزديك‏تر مى‏نمايد. گويى جهان مهيا مى‏شود براى طلوع آفتاب ولايت از افق مكه معظّمه و كعبه آمال محرومان و حكومت مستضعفان».(2)

#خدمت_در_انتظار

«از خداى تعالى مسألت مى‏كنم كه ظهور ولى عصرعليه السلام را نزديك فرمايد و چشم‏هاى ما را به جمال مقدّسش روشن، ما همه انتظار فرج داريم و بايد در اين انتظار خدمت كنيم. انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است».(3)
صدور انقلاب، بهترين راه زمينه‏سازى براى ظهور
«آواى انقلاب بزرگ ايران در كشورهاى اسلامى و ديگر كشورها طنين انداز و افتخار ساز است. شما ملّت شريف، به جوانان غيور ملّت‏هاى اسلامى هشدار داده‏ايد. اميد است، با دست تواناى شما، پرچم پر افتخار حكومت اسلامى در تمام اقطار به اهتزاز در آيد، اين است، مسألت من از خداوند تعالى.(4)
«مساله ديگر صدور انقلاب است كه بارها گفته‏ام ما با كسى جنگى نداريم. امروز انقلاب ما صادر شده است، در همه جا اسم اسلام است و مستضعفين به اسلام چشم دوخته‏اند. بايد با تبليغات صحيح اسلام را آن گونه كه هست، به دنيا معرفى نماييد. وقتى ملّت‏ها اسلام را شناختند. قهراً به آن روى مى‏آورند و ما چيزى جز پياده شدن احكام اسلام در جهان نمى‏خواهيم».(5)

??@montazer_moalleman??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.