باطن همه دین ارتباط با نماینده و مظهر خداست.

#مقام_محمود،جلسه هفتم

?اینکه در زیارت عاشورا دو بار تاکید شده ما باید اهل انتقام باشیم و این انتقام را همراه امام زمان بگیریم، یعنی عزاداری های ما باید باطنش ولایت باشد.انچه که از ما خواستند در ابتدا پیدایش روح انتقام و سپس عملیاتی کردن انتقام به همراه امام زمان است.?

?باطن همه دین ارتباط با نماینده و مظهر خداست.معصوم رحمی است که اگر در این رحم قرار نگیرید ساقط می شوید.نفس شما باید در نفس معصوم حرکت کند.?

?پدر و مادران ما خیلی در گردنمان حق دارند زیرا روح تشیع و ولایت را به ما منتقل کردند.بواسطه منتقل کردن این روح تشیع هر کار خیری که شما انجام دهید برای پدر و مادرتان هم ثبت می شود.?

?مهمترین وظیفه هر انسان رسیدن به سلم با امام زمان و رسیدن به خیمه ی ایشان است.اگر در روز قیامت رابطه شما با امام زمان تایید شد خداوند به بقیه امورتان با رحمت نگاه می کند و اگر این رابطه تایید نشد بقیه کارهایتان ارزشی ندارد.هر کاری که می خواهید انجام دهید به ان جهت امام زمانی بدهید.?

بچه تربیت می کنید با حس فرزندی امام زمان و غیرت امام زمانی تربیت کن.?

?هر مصیبتی که در دنیا رخ می دهد امام زمان غصه می خورد.برای غصه حضرت ما هم غصه بخوریم.به فکر فداکاری و برقراری رابطه شخصی با امام زمان باشد.باید در برنامه روزانه و ماهانه ما ساعت هایی را به حضرت اختصاص دهیم و هرکس به مقتضای حال خودش برای امام زمان تلاش کند?

.?جهان بیش از هر زمان دیگری به شناخت امام زمان و عشق به ایشان احتیاج دارد.باید تلاش کنیم بعد از اشتی با ایشان امام زمان را به جهانیان بشناسانیم.به میزانی که وقف امام زمان می شوید از ارامش و شادی برخوردار می شوید.?

?اگر کسی خودش را وقف امام زمان کند مشکلات را نمی بیند.نوکری امام زمان از پادشاهی کل جهان شیرین تر است.اگر قطره ای از غم امام زمان را داشته باشید بی نهایت شاد و ارام می شوید زیرا غم های فطری شادی اور است.?
@jalasate_ostad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.