? سفره‌های پربرکت عید نوروز

? سفره‌های پربرکت عید نوروز
⏱ چگونه برای مهمانی‌های متعدد عید نوروز برنامه ریزی کنیم؟
عید نوروز فرصت خوبی برای دیدن اقوام و دوستان و فامیل‌هایی‌ست که مدت زیادی از آن‌ها بی‌خبر بوده‌ایم. در روز‌های عید می‌توانیم بدون نگرانی از ضیق وقت و در آرامش با عزیزان‌مان رفت و آمد کنیم و کنار آن‌ها بنشینیم و باهم حرف بزنیم. اما اگر شما از ‌آن خانم‌هایی هستید که دل‌تان میخواهد در خانه‌تان مدام به روی‌ مهمان‌ها باز باشد و سفره‌های پربرکت مهمانی را در خانه خودتان پهن کنید، حتما قبل از رسیدن عید نوروز به این موارد توجه داشته باشید و برنامه‌ریزی کنید:

? به شیوه‌ی دیگری خاص باشید
خاص بودن همیشه در گران پوشیدن و خرید‌های رنگارنگ نیست. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی ساده میزبان تعداد زیادی از دوستان و اقوام باشید. اگر برای هر برنامه یک منوی پذیرایی خیلی ساده در نظر بگیرید، می‌توانید به راحتی مهمانی‌های بیشتری را میزبانی نمایید. همین مدیریت زنانه در تعداد مهمانی‌ها می‌تواند شما را خاص جلوه دهد.

? برنامه‌ریزی شناور داشته باشید
سعی کنید در این ایام خودتان را آماده خبر مهمانی‌های ناگهانی و یا حتی میزبانی‌های ناگهانی کنید. همه اتفاقات قابل پیش بینی نیستند. وسواس به خرج ندهید. پس در هر صورت از دید و بازدید‌ها لذت ببرید. این را برای کودکان‌تان هم با بیانی ساده توضیح دهید. اجازه بدهید بچه‌ها از این برنامه‌های کوتاه و دورهمی‌های شیرین، لذت ببرند.

? یک، دو، سه! غذا آماده است
یک لیست از همه غذاهای سریع و ساده‌ای که می‌توانید برای این ایام آماده کنید، بنویسید و روی در یخچال بچسبانید تا در روزهای شلوغ و پر‌مهمانی، روال کار از دست‌تان خارج نشود. تعریف‌تان را از غذای مرسوم مهمانی عوض کنید. کوکوها گزینه های بسیار سریع و با برکتی برای مهمانی‌ها هستند. اتفاقا غذاهایی مانند انواع آش، در ایام عید طرفداران زیادی دارند. از همین ویژگی استفاده کنید و یک سفره ساده بچینید. مطمئن باشید با این نیت خالص‌تان، برکت در آن جاری خواهد بود. http://khl.ink/f/ehmv41314.jpg

? از اینترنت کمک بگیرید
با کمک چند جستجوی ساده در اینترنت به راحتی می‌توانید بسیاری از هزینه‌ها را در زندگی‌تان کاهش دهید. دستور شیرینی‌های کوچک و ساده به وفور در سایت‌ها و وبلاگ‌های آموزش آشپزی موجود است. همین‌طور دستور انواع غذاها و فوت و فن پخت آن‌ها. اگر تا به حال تجربه پخت غذا برای تعداد زیاد مهمان‌ها را ندارید، می‌توانید از همین ترفند راه‌گشای کمک گرفتن از سایت‌های آشپزی استفاده کنید.
? #مهارتهای_زندگی

عضویت در ریحانه??
❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.