با افتخار،‌ تولید ایران! ??

با افتخار،‌ تولید ایران! ??
? چگونه #حمایت_از_کالای_ایرانی را در خانواده و فامیل به یک فرهنگ و ارزش تبدیل کنیم؟
? #مهارتهای_زندگی

⁉️ اگر شما اهل خرید کالای ایرانی باشید احتمالا برایتان سوال شده که چطور می‌توان این مساله را در خانواده و فامیل نیز به یک فرهنگ تبدیل کرد.
http://khl.ink/f/blny01391.jpg

? علم و عمل داشته باشید
ابتدا درمورد این‌که چرا باید از کالا و تولید ملی حمایت کرد اطلاعات کسب کنید و بعد خودتان به این علم، عمل کنید و مقید به خرید محصولات ایرانی بشوید. آدم‌های اطرافتان برای شروع، نیاز دارند یک الگوی جسور و شجاع و حی و حاضر داشته باشند.

? خرید عید را دریابید
خانواده و فامیل نزدیک‌ترین کسانی هستند که معمولا برای خرید با ما مشورت می‎‌کنند.این روزها که زمان خرید برای سال نو است فهرستی از اقلام مورد نیاز تولید داخل را تهیه کنید و به اطرافیان معرفی کنید.

?? حواس‌تان به کودکان باشد
اگر توانستید در کودکان غیرت خرید کالای ملی را ایجاد کنید در واقع برای آینده‌ی اقتصاد کشور ضمانت ایجاد کرده‌اید. موقع خرید اسباب‌بازی، لوازم تحریر و پوشاک ایرانی به آن‌ها بگویید که با این کار به قدرتمند شدن کشورشان کمک می‌کنند. بگذارید از کمک به کشورشان احساس غرور کنند.

☕️ فرصت خوب مهمانی‌ها
توی جمع‌های خودمانی درمورد این مساله صحبت کنید که شعار و حرف‌های باستان‌گرایانه عرق ملی شما را نشان می‌دهد یا خرید کالای ساخت ایران؟ آیا کسی که عاشق وطنش باشد با بی‌توجهی به کارگران هم‌وطن، تولیدات کشور بیگانه را استفاده می‌کند؟

? هدیه‌های ایرانی
چشم‌روشنی، سوغاتی، پاگشا و انواع مناسبت‌هایی که باید بابت آن‌ها به دیگران هدیه بدهید، فرصت خوبی برای فرهنگ سازی هستند. از این فرصت استفاده کنید و تولیدات ایرانی را به عنوان هدیه به دیگران بدهید. با این‌کار علاوه بر کم‌رنگ‌کردن غلبه‌ی محصولات خارجی، مصرف #کالای_ایرانی را رواج داده و خانواده و فامیل را به صورت مستقیم با محصولات ایرانی آشنا خواهید کرد.

عضویت در ریحانه??
❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.