? روی تاریک خاص بودن

? روی تاریک خاص بودن
? آیا می‌دانید ممكن است در دیدوبازدیدها موجب حسرت خوردن دیگران شوید؟

? اسراف فقط بی‌مهابا خرج کردن پول و سرمایه نیستند، آن سوی اسراف‌ دل مشغولی و دل‌شکستگی اطرافیان را نیز به دنبال خواهد داشت.

? گل مجلس نباشید
بسیاری از مانتوها، چادرهای مجلسی، کیف و کفش‌ها و… ذاتا جوری هستند که شما را به سمت مرکز توجه بودن سوق می‌دهند. از این لباس‌های خاص كه غالبا قیمت‌های خاصی هم دارند بپرهیزید. قبل از پوشیدن و حتی قبل از خرید لباس به این فکر کنید که چند نفر از آشنایانی که قرار است شما را در این پوشیدنی ببینند می‌توانند این خرید را انجام دهند؟

? مراقب حرف زدن‌تان باشید
در مهمانی‌ها و دید و بازدیدها که صحبت‌ها گل می‌اندازد، می‌توانید از هر دری سخنی بگویید. یک بار قبل از بیان گفته‌های‌تان آن ها را مرور کنید تا مطمئن شوید حرف‌های‌تان به افراد، خانواده‌ها و… اشاره‌ای منفی نداشته باشد. بسیاری از کدورت‌ها از میان همین صحبت‌های جشن‌ها و مهمانی‌ها متولد می‌شوند.

? به رخ نکشید
موجودی حساب بانکی، تعداد سفرها، هدیه های دریافتی و… همه این‌ها مواردی هستند که به خانواده شما و درون خانه‌تان ربط دارد. مواظب باشید که این داشته‌ها را طوری به نمایش نگذارید که باعث تمایز شما از دیگران شود. ساده بودن چه در کلام و چه در ظاهر و پوشش و سبک زندگی همگی می‌تواند از ایجاد حس حسرت و شكستن دل دیگران جلوگیری كند. http://khl.ink/f/din381440.jpg

? مراقب اسرار‌تان باشید
در این ایام زمانی که حرف‌ها گل می‌اندازند و درد دل‌های‌تان را به گوش نزدیکان‌تان می‌رسانید، مواظب باشید رازها و حرف‌های مگوی میان خانه خودتان و همسرتان را با خانم‌های دیگر در میان نگذارید تا دل‌خوری و د‌‌ل‌شکستگی در خانه عزیزتان راه پیدا نکند. همانطور که رهبر انقلاب نیز بیان کرده‌اند: « زن و شوهر باید راز هم را حفظ کنند، زن نباید راز شوهر را پیش کسی بازگو کند. مرد هم مثلاً نرود پیش رفقایش در باشگاه یا مثلاً فلان مهمانی و … راز همسرش را بازگو کند، حواستان جمع باشد، اسرار هم را محکم نگه دارید تا زندگی ان شاء الله شیرین و مستحکم شود.»
? #مهارتهای_زندگی

عضویت در ریحانه??
❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.