😰 در انتظار یک اتفاق

😰 در انتظار یک اتفاق
⁉️ چگونه خراب‌كاری‌های احتمالی را در مهمانی‌ها حل و فصل كنیم؟

👶 اگر خودتان فرزندان کوچکی در منزل داشته باشید، اتفاقات ناگهانی در مهمانی‌ها شما را غافلگیر نخواهد کرد. بستر بازی برای کودکان در دید و بازدیدهای عید بسیار فراهم است اما اینکه باید چطور این اتفاقات و بهم ریختگی‌های ناگهانی را مدیریت کنید؛ نکته ظریفی است که یک کدبانوی ایرانی می‌تواند آن را به خوبی پیش‌بینی و اداره كند: http://khl.ink/ow048

👨‍👩‍👧‍👦 شما الگو باشید
لحظه‌ای که لیوان چایی که برای پذیرایی مهمان‌ها در نظر گرفته‌اید، در دستان کودک‌ مهمان‌تان می‌شکند؛ رفتار در لحظه شما بسیار مهم و اثر گذار است. بهم ریختگی شما مستقیما روی فرزندان‌تان تاثیر می‌گذارد. یاد می‌گیرند که بعد از این می‌توانند در مقابل حوادث ناخوشایند و ناگهانی مصلحت زمان و اشخاص را در نظر نگرفته و کنترلی روی رفتارهای خود نداشته باشند.

😌 لبخند را فراموش نکنید
وقتی اتفاق ناگواری در مهمانی رخ میدهد مثلا روی فرش‌تان چایی می‌ریزد مهمان شما از نوع رفتار و حالات صورتتان احساس شرمندگی کند. شما تعیین کننده این احساسات در مهمانان‌تان هستید. ظرف شکسته شده یا لک ایجاد شده روی فرش و یا حتی نقاشی روی دیوار، همه مواردی هستند که قابل جبران هستند. پس می‌توانید با رفتار و گفتارتان مانع القای حس شرمندگی شوید.

🔜 سریع وارد عمل شوید
اگر چایی یا نوشیدنی روی فرش ریخته است با اقدام سریع شما دیگر اثری از آن روی فرش یا مبل نخواهد ماند. با قاشق و دستمال‌های نخی جاذب حجم مایعات را به حداقل برسانید. مقداری نمک روی قسمت‌های مرطوب بریزید. یک ربع زمان بدهید و بعد به کمک قاشق نمک‌ها را جمع کنید. به همین راحتی فرش‌های تان تمیز می‌مانند. اگر ظرفی شکست به عنوان اولین کار بچه ها را به درون اتاقی بفرستید و به کمک جاروبرقی تکه های ریز روی فرش و موکت و سرامیک را جمع آوری کنید.
🌱 #مهارتهای_زندگی

عضویت در ریحانه👇🏻
❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.