?ثمره خودشناسی ، شناخت مقام اهل بیت ع است?

??????
#خبر_و_نظر
#استادمحمدشجاعي

?ثمره خودشناسی ، شناخت مقام اهل بیت ع است?

✨ کسانی که به خودشناسی اهمیت می دهد، به شناخت اهل بیت ع رسیده و این افراد در زندگی هیچ وقت احساس تنهائی و کوچکی نمی کند

✨به گزارش روابط عمومی مرکز تنظیم و نشر آثار استاد محمد شجاعی ، در ادامه سلسله جلسات خانواده آسمانی ، که عصر دیروز (پنج شنبه ) با موضوع شرح مقام عرشی حضرت زهرا س در شهرری برگزار شد ، استاد محمد شجاعی با تاکید بر اهمیت پیوند و انس با اهل بیت ع گفت : نتیجه محبت به اهل بیت، دسترسی به معالم دین است، به میزانی که شما اهل بیت را دوست داشته و آنها را از خود بدانید، انقلاب و جهش در زندگی شما اتفاق می افتد. حس داشتن اهل بیت، حس وصف ناپذری است که موجب شادی و آرامش ما می شود.

✨وی افزود : یکی از لذت های دوست داشتن اهل بیت این است که شما به علم حقیقی و معالم دین دست پیدا می کنید که منحصر به فرد است. شماکدام مذهب را سراغ دارید که 260 سال معصوم داشته باشد. لذاهمین عشق به اهل بیت باعث می شود که شیعیان از نظر اخلاقی، معرفتی و تربیتی برترین مردم روی زمین باشند.

✨استاد محمد شجاعی با اشاره به اینکه محبت و معرفت به اهل بیت ع ، آب حیاتی است که موجب طراوت و شادی روح انسان است گفت : انس ما انسانها ، در آخرت ، به خانواده آسمانی ما ، که اصل و ریشه انسانها هستند، بستگی به انس ما د ر دنیا به آنها دارد ، شخصیت اهل بیت به گونه ای است که وقتی به زیارت آنها می روید، خداوند تمام گناهان شما را می آمرزد. داشتن چنین شخصیت های قوی معنوی ، بهشت حقیقی انسانها است . پس سعی کنید فرصت لذت بردن از ارتباط با اهل بیت ع را از دست ندهیم، چون موجب پشیمانی و حسرت ما می شود. همان طور که آب برای بدن موجب طراوت و حیات انسان می شود، اهل بیت نیز حقیقت آب برای ما دارند که انس و پیوند و دوستی با آنها موجب حیات روح ما می شود. برای رسیدن به این حیات، معرفت به اهل بیت نیاز است.

✨ استاد محمد شجاعی گفت : کسی در به خودشناسی اهمیت می دهد، به شناخت اهل بیت می رسد. دراینجاست که همیشه افتخار به وجود آنها می کند و هیچ وقت احساس تنهائی و کوچکی نمی کند.

(متن کامل این جلسه را هفته آینده در سایت مؤسسه می خوانید)☺️

??????
کانال رسمی #موسسه_منتظران_منجی عج
@montazer_irr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.