📱 حال خوش دعا در فضای مجازی

📱 حال خوش دعا در فضای مجازی
⁉️ آیا می‌دانید می‌توانید با استفاده از اینترنت به دنیای معنوی شب قدر متصل شوید؟

🌷خیلی از مردم بنا به دلایلی قادر به شرکت کردن در مراسم پرفیض شب های قدر نیستند. عزیزانی که در بیمارستان ها بستری هستند و سایر کسانی که به دلایلی نمی توانند به صورت حضوری در این مراسم شرکت کنند. برای استفاده از این مراسم، شبکه های صدا و سیما برنامه های متنوعی را به صورت زنده پخش می کند؛ حال اگر به شبكه‌های صدا و سیما دسترسی نداشتید و اینترنت در اختیارتان بود می‌توانید از لینک ها و اپلیکیشن های آنلاین برای بهره مندی از این شب ها استفاده کنید كه چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌كنیم:

رضوی تی وی
آستان قدس رضوی همه ساله مراسم شب های احیای حرم مطهر رضوی را از سایت خود به صورت زنده پخش می کند. کیفیت تصاویر و صدای آن در حد قابل قبولی‌ست و می توان به راحتی با استفاده از لینک www.razavi.tv از این مراسم استفاده کرد.

☀️ آسمان تی وی
آسمان تی وی اپلیکیشنی‌ست که سال قبل توسط مسجد دانشگاه تهران راه اندازی شده. با دانلود و نصب رایگان آن می‌توانید مراسم شب های احیا که در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود را به صورت زنده مشاهده فرمایید.

❇️ مسجد جمکران
این مسجد مقدس هم همچون سالهای پیش برای شب های احیا مراسم مفصل و بزرگی دارد که آن را به صورت زنده از سایت خود پخش می کند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این مسجد مقدس به نشانی www.jamkaran.ir به صورت زنده از دیدن و شنیدن مراسم‌ معنوی این شب‌های مبارک به صورت زنده بهره‌مند شوند.
همچنان شبکه های رادیویی هم به صورت زنده و مستقیم این مراسم را پوشش می دهند. که می توان با استفاده از شبکه های رادیویی اینترنتی از آنها بهره مند شد.
🌱 #مهارتهای_زندگی

🌙 @khamenei_reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.