?امام زمان(علیه السلام) در شب قدر برنامه یکساله عالم را تنظیم می کنند.

?امام زمان(علیه السلام) در شب قدر برنامه یکساله عالم را تنظیم می کنند.
? اولین مسئله در تقدیر امشب این است که ما جز کدام صف قرار می‌گیریم؟ آیا تقدیر ما قرار گرفتن در جبهه حضرت است یا خدای ناکرده قرار گرفتن در جبهه باطل؟

✔️ آیت الله میرباقری در مراسم احیای شب بیست و یکم در مسجد مقدس جمکران:

استاد حوزه علمیه گفت: شب قدر شبی است که تقدیرات عالم به وسیله امام زمان(علیه السلام) معین می شود و حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در افقی که هستند برنامه یک سال عالم را تنظیم می کنند.
به گزارش مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، آیت الله میرباقری در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه شب قدر شب رقم خوردن تقدیر یکساله است، اظهار کرد: شب قدر شبی است که تقدیرات عالم به وسیله امام زمان(علیه السلام) معین می شود و حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) به تک تک محبانشان نظر دارند و نسبت به برنامه سالشان نظر می دهند و در افقی که هستند برنامه یک سال عالم را تنظیم می کنند. امشب جبهه حق و عالم در عالم معین می شوند.
وی ادامه داد: اولین مساله که در تقدیر امشب باید توجه داشته باشیم این است که ما جز کدام صف قرار می گیریم، آیا تقدیر ما قرار گرفتن در جبهه حضرت است یا خدای ناکرده قرار گرفتن در جبهه باطل.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام، برادر مهربان ما است، ابراز کرد: امام چشمه جوشان و بار عالم بر دوش ایشان است و شفیع ما هستند.
میرباقری با بیان اینکه برای بهره بردن از ظاهر و باطن شب قدر باید تلاش یکساله کرد، گفت: کسانی که خود را برای این شب آماده نکرده اند بدانند که در این وادی راه باز است و می شود در این شب طوری عمل کرد که امام زمان(علیه السلام) تمام ضعف های یک ساله ما را جبران کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به امام زمان(علیه السلام) التماس کنیم تا فضل و کرم خدا شامل حالمان شود؛ امشب شبی است که اگر کسی به درب خانه امام حسین(علیه السلام) برود و قطره اشکی بریزد گناهانش آمرزیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.