اَلظاهِرُ عِنوانُ الباطِن

#تربیت_مبلّغ ۲۶

این(اَلظاهِرُ عِنوانُ الباطِن) فوق العاده مهم ✅ است در انسان شناسی ?? روانشناسی ? اگر این اصل را کسی نداشته باشد در واقع هیچی نمیداند .

این چیزی که الان دارد ظهور ? میکند از این یک باطنی دارد این را ظهور میدهد من میخواهم الان این را برسانم به یک وضعیت مطلوب ? .

شما به بچه ات ? یک مشغله ای میدهی یک رشته ای به او توصیه میکنی الان رشته های دانشگاهی را نگاه کن این اصلاً با انرژی این بچه این رشته دانشگاهی کوفت است ولی چون هوش ? داشته رفته قبول شده الان افسردگی ☹️ رشته دارد.
من سه دانشگاه پزشکی ➕ درس میدادم ما از هر ده تا دانشجو سه تا افسردگی رشته داشتند اصلاً به درد پزشکی نمیخورد این باید میرفت تربیت بدنی ?‍♂ روحیه اش ? اینطوری است.
ما این فضا را اصلاً نمیبینیم این ظهور کرده ظهورات دارد من باید ظهوراتش را حتماً ببینم ? و این باید کنترل بشود میخواهم برسانمش به یک تعادل باید بلد باشم برسانم به تعادل شما یک کارمندی ?‍? که مثلاً یک کاری میتواند انجام بدهد که در این کار عشق ? نشاط نوآوری تخلیه بشود میبریش در یک دفتر یک کار دیگر به او میدهی این اصلاً نمیتواند تخلیه بشود.

چه چیزی به او توصیه بکنم؟ میگوید حالا میخواهم بروم ورزش ?‍♂ حالا برو ایروبیک میرود ایروبیک عوضی میشود خراب میشود این ایروبیک نباید برود این باید برود کاراته این باید برود ورزش رزمی کار بکند .
چه چیزی باید به این توصیه بکنم؟ همین فقط برو ورزش اگر میخواهی توصیه ? بکنی چه چیزی میخواهی توصیه بکنی به این(اَلظاهِرُ عِنوانُ الباطِن) پس هر چه که این دارد ظهور میکند از آن ظهوراتش هست من میخواهم به عنوان یک مبلغ آن را به هنجارهای اسلامی برسانم.

? استاد محمد شجاعی

♦️توجه: متن بالا? خلاصه و چکیده کلیپ صوتی ” تربیت مبلغ ۲۶ ” می باشد.
???
? @montazer_moalleman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.