?چرا باید به #فلسطینی‌ها کمک کنیم؟

?چرا باید به #فلسطینی‌ها کمک کنیم؟

☑️ زمان امام باقر عليه السلام، يكى از #شيعيان به ايشان ميگويد كه ما در منطقه شام در مرز با امپراطورى #روم ساكن هستيم و تجارت ما توليد و فروش سلاح است. رومى ها براى سربازانشان در آن منطقه از من #سلاح ميخواهند ، به آنها سلاح بفروشم؟ امام باقر فرمودند ، خير، حق ندارى بفروشى ، چون آنها الان #سپاه كفرند و با اصل اسلام مخالفند، اما بنى اميه اسلامشان قلابى است ولى بالاخره پرچمدار اسلام اند، بعد مجدداً از امام سوال كرد كه ، سپاهيان بنى اميه هم براى جنگ با روميان از من سلاح خواسته اند، به اينها بفروشم؟ امام باقر فرمودند بله ، حتماً اين كار را بكن، با فروش #اسلحه به سپاهيان اسلام ، آنها را در برابر كفار تقويت كن.

☑️ از امام سوال كرد ، بنى اميه كه شما را قبول ندارند، چطور به آنها اسلحه بفروشم؟! امام فرمودند وقتى اينها خواستند با #شيعيان بجنگند، فروختن اسلحه به آنان حرام است اما وقتى دارند با دشمنان #اسلام ميجنگند، فروختن اسلحه و كمك به آنها #واجب است.

⏪ الان هم از اين مسائل هنوز هست كه برخى ميگويند فلسطينيان #سنى هستند ، ما كه شيعه هستيم چرا بايد به آنها كمك كنيم؟ ، بايد به آنها گفت اينجا ديگر بحث شيعه و سنى نيست، بحث اسلام و #كفر است.

?منبع: سخنرانی استاد رحیم‌پور با عنوان “خشونت قبيله اى،مذهب ارتجاعى،توطئه صهيونيستى، جهان اسلام در محاصره مثلث شير، روباه و الاغ”

شبكه يك ، ٥ ارديبهشت ٩٤

✅ پایگاه صهیون پژوهی خیبر
? @Kheybar_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.