من ی دختر هفده ساله هستم

گاهی یکتلنگر_کافیست

سلام
من ی دختر هفده ساله هستم. من تو خانواده ای #مذهبی بزرگ شدم اما بر حسب اتفاقات جامعه و زرق و برقاش داشتم به فنا میرفتم من ی دختر چادری بودم که با اکراه تمام و به زور پدرم حتی چادر میکردم درحدی بودم که به خاطر بعضی اجبار های خانوادم داشتم از #دین زده میشدم و کم کم بود که من داشتم هدف از خلقتم رو بیهوده و چرت تصور میکردم به حدی رسیده بودم که هرروز تو خونمون جر و بحث بود درباره اعتقادات. خلاصه اینکه داشتم کلا به سمت گمراهی و کفر درراه خدا میرفتم ? دیگه نه #نماز برام معنی داشت نه خود #اسلام و نه اهل بیت و پیامبرا
خودشم من چون تو سمپاد (مدارس استعداد های درخشان )درس میخوندم هرروز بیشتر و بیشتر به انحرافاتم افزوده میشد تا روزی که به طور ناخودآگاه در کانالی شعر خوانی استاد #رائفیپور و در مورد امام زمان (همون که معروفه میگه این صاحبنا ?) دیدم باز کردم و نگاش کردم از اولی که استاد داشت شروع به خوندن میکرد زار زار گریه کردم اون شعره چنان اثری در دلم پدید آورد که تا حالا هیچ شوقی به اندازه اون قوی نبود این شروعی شد تا من بااستاد آشنا شم و هرروز کلی کلیپ در مورد #امامزمان میدیدم و با هر دیدن از کلیپا کلی به تفکر و افسردگی فرو میرفتم تا آخرش به این نتیجه رسیدم که کل عمرم به بطالت رفته ، هدف من در زندگی سربازی امام زمانه . من توی زندگیم شخصی رو گم کرده بودم و اون امام زمان بود . هرروز و هرشب و هردقیقه علاقه و عشق من به امام زمان بیشتر میشد هرروز بیشتر سعی میکردم به امام زمان نزدیک بشم دعای عهد ، زیارت آل یاسین #دعای_فرج و… را فقط و فقط به خاطر خود خود آقا حفظ کردم تا هرجایی بودم در هرشرایطی بخونمشون . هر جمعه ساعت هفت دعای ندبه می خوندم . بله من در زندگی خود معشوق واقعی خودم رو پیدا کردم کل اعتقاداتم عوض شد خیلی سفت و سخت شدم نسبت به عقایدم. و همه ی اینارم اول #خدا بعد مدیون استاد رائفی پور عزیزم هستم . استاد نمی دونم چجوری ازتون تشکر کنم ولی شما راه زندگیمو عوض کردین ?
چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد . الانم تصمیم گرفتم تا پزشکی در راه اسلام باشم تا به اندازه توانم به امام زمان و جامعم کمک کنم . انشالله?
ببخشید سرتون رو درد آوردم باتشکر ?
التماس دعای فرج

✅ کانال نجات از گناه
@nejatazgonah

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.