? تبلیغ و دسیسه علیه اسلام از یهودیان تا استعمارگران

? #تاریخ_یهود_و_نصاری

? تبلیغ و دسیسه علیه اسلام از یهودیان تا استعمارگران

? نهضت اسلام در آغاز گرفتار يهود شد و تبليغات ضداسلامى و دسايس فكرى را نخست آنها شروع كردند و به‌طورى‌كه ملاحظه مىكنيد، دامنه آن تا به حال كشيده شده است.
? بعد از آنها نوبت به طوايفى رسيد كه به يک معنى شيطانتر از يهودند. اينها به‌صورت استعمارگر از سيصد سال پيش يا بيشتر به كشورهاى اسلامى راه پيدا كردند و براى رسيدن به مطامع استعمارى خود، لازم ديدند كه زمينههايى فراهم سازند تا اسلام را نابود كنند.
? قصدشان اين نبود كه مردم را از اسلام دور كنند تا نصرانيت نضجى بگيرد؛ چون اينها نه به نصرانيت اعتقاد داشتند و نه به اسلام؛ لكن در طول اين مدت و در اثناى جنگ‌هاى صليبى، احساس كردند آنچه سدى در مقابل منافع مادى آنهاست و منافع مادى و قدرت سياسى آنها را به خطر مىاندازد، اسلام و احكام اسلام است و ايمانى كه مردم به آن دارند.
? پس به وسايل مختلف، برضد اسلام تبليغ و دسيسه كردند. مبلغينى كه در حوزههاى روحانيت درست كردند و عمالى كه در دانشگاه‌ها و مؤسسات تبليغات دولتى يا بنگاه‌هاى انتشاراتى داشتند و مستشرقينى كه در خدمت دولت‌هاى استعمارگر هستند، همه دست به دست هم داده، در تحريف حقايق اسلام كار كردند؛ به‌طورى‌كه بسيارى از مردم و افراد تحصيلكرده نسبت به اسلام گمراه و دچار اشتباه شدهاند.

?امام خمینی(ره)، ولایت فقیه، صص9-10

@tarikhbasiratafza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.