روش تربیت علیرضا احمدی روشن

? زندگی روشن

? مصاحبه‌ی «ریحانه» با سرکار خانم فاطمه بلوری کاشانی
? درباره‌ی روش تربیت علیرضا احمدی روشن

⁉️ از خانم کاشانی در دومین سوال پرسیدیم: مطمئنا یکی از دغدغه‌های شما نحوه‌ی تربیت فرزند عزیزتان است و حتما روش‌هایی را در تربیت فرزند استفاده می‌کنید تا به پدر شهیدش افتخار کند و رهروی راه شهید باشد. درباره‌ی نحوه‌ی تربیت فرزندتان و نحوه‌ی تعامل شهید با علیرضای عزیز هم بفرمایید.
❇️ و ایشان اینگونه جواب دادند:

? زندگی روشن

? مصاحبه‌ی «ریحانه» با سرکار خانم فاطمه بلوری کاشانی
? درباره‌ی روش تربیت علیرضا احمدی روشن

❇️ همسر شهید احمدی روشن: زمانی هم که آقا مصطفی در کنار ما بودند، چون کمتر در خانه حضور نداشتند، تربیت را کاملا به من سپرده بودند. نه اینکه خودشان هیچ نقشی نداشته باشند، ولی چون تفاهم صد در صدی بین بنده و ایشان وجود داشت، امورات تربیتی علیرضا بر عهده‌ی من بود. بعد از ایشان هم سعی کردم؛ با توجه به اینکه پدر علیرضا بسیار معروف است و خیلی مواقع از تلویزیون تصویرش پخش می‌شود، علیرضا بیشتر با این قضیه درگیر است که پدرش چه‌کاره بوده؟ چه کار کرده؟ برای چه وارد این صنعت و این کار خطرناک شده؟ و…

❇️ یکی از دغدغه‌های آقا مصطفی در تربیت علیرضا این بود که با درد مردم و قشر آسیب‌پذیر کشور بیشتر آشنا بشود و بدون درد، بزرگ نشود، درد مردم را بفهمد و خودش را از مردم جدا نبیند. من هم تا حد امکان سعی کردم که با علیرضا عادی برخورد کنم تا مردم هم با او عادی برخورد کنند و علیرضا فکر نکند تافته‌ی جدا بافته است.

❇️ سعی می‌کنم چیزهایی را که خود من از آقا مصطفی یاد گرفته‌ام، مثل شاد بودن، جاذبه داشتن، اخلاق خوب و کمک به فقرا، به پسرم در زمان مناسب تأکید و یادآوری کنم. امیدوارم بتواند یک سری از این ویژگی‌ها را مثل پدرش در خودش پرورش بدهد. من هم کمکش می‌کنم.
ادامه دارد…

❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.