? زندگی روشن3

? زندگی روشن

? مصاحبه‌ی «ریحانه» با سرکار خانم فاطمه بلوری کاشانی
? درباره‌ی نقش خانواده احمدی روشن در مسائل روز

⁉️ ریحانه در سومین سوال از خانم کاشانی پرسید:
حضرت آقا چندین مرتبه به این مفهوم اشاره کرده‌اند که یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام، خانواده‌ی شهدا هستند. این معنی، اخیرا در کتاب #فتنه_تغلب هم آمده. احساس خودتان را از وظایفی که در این زمینه دارید بفرمایید.
پاسخ ایشان را در مطلب بعدی بخوانید ?

? زندگی روشن

? مصاحبه‌ی «ریحانه» با سرکار خانم فاطمه بلوری کاشانی
? درباره‌ی نقش خانواده احمدی روشن در مسائل روز

❇️ همسر شهید احمدی روشن: خانواده‌ی شهدا، مخصوصا خانواده‌ی شهدای شاخص می‌توانند خیلی تأثیرگذار باشند و مردم هم به هر کنش و واکنش کوچکی از خانواده‌ی #شهدا واکنش نشان می‌دهند و می‌توانند از آن الگوبرداری کنند. یک مثال خدمت‌تان عرض می‌کنم؛ خانواده‌ی شهید احمدی روشن نسبت به قضیه #برجام انتقاداتی داشت. عدم‌حضور بنده در مراسم‌ها برای خیلی از مردم سؤال‌برانگیز بود و اگر هم جایی می‌رفتم بیان می‌کردم که موضع ما این است. یا به طور کلی هر رفتار درست یا غلطی که توسط #خانواده_شهدا انجام شود، خیلی می‌تواند در جامعه مؤثر باشد.

❇️ بنده دبیر شیمی هستم و خیلی از دانش‌آموزان هم می‌دانند که بنده همسر شهید احمدی روشن هستم. با توجه به موضوعات مرتبط با درس شیمی، از انرژی هسته‌ای برای بچه‌ها خیلی صحبت می‌کنم و بچه‌ها را در مورد این مسأله آگاه می‌کنم و فکر می‌کنم در این زمینه اثرگذار هستم و #نسل_نوجوان را با ضرورت داشتن فناوری‌های پیشرفته که هر کشوری به آن نیاز دارد، آشنا کنم. نتیجه‌اش را هم در این چند سال تا حدود زیادی دیده‌ام.

❇️ در بحث‌های دیگر و حتی بحث‌های اعتقادی هم، من به عنوان یک دبیر، پدرشوهرم، مادرشوهرم و… خیلی می‌توانیم تأثیرگذار باشیم. خود آقا هم در یک دیدار به ما گفتند شما به عنوان خانواده شهید، ظرفیتی دارید و باید از این ظرفیت استفاده کنید؛ و من بیش از پیش به این رسیدم که یقینا خانواده‌ی شهدا می‌توانند خیلی تأثیرگذار باشند. با توجه به #هجمه_فرهنگی شدیدی که جوانان ما را درگیر کرده و خیلی مسائل دیگر، فکر می‌کنم خانواده‌ی شهدا باید راه شهیدشان را ادامه بدهند. ان شاء الله که اثرات خوبی هم داشته باشد.

ادامه دارد…

❣️ @Khamenei_Reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.