? امروز جمهوری اسلامی همه چیز دارد.

رهبرانقلاب، شب گذشته:
? امروز جمهوری اسلامی همه چیز دارد. نگاه نکنید به اینکه قیمت فلان کالا بالا رفته. خب بله، از این قضایا اتفاق می‌افتد. یک مقداری بی‌توجهی است، یک مقداری نابلدی است، یک مقداری هم خباثت دشمن است، موجب میشود که یکهو مثلاً شما ببینید گوشت قیمتش فلان شد. اینها اتفاقات است.

?️ اما حرکت عظیم این انقلاب، حرکت عظیم جمهوری اسلامی، این بازشدن دست جمهوری اسلامی در منطقه بلکه در دنیا، اینی که آمریکا با همه‌ِی ادعا مدعایش اعلام میکند که میخواهد در مقابل جمهوری اسلامی بایستید، خب می‌ایستد و هیچ غلطی هم نمیتواند بکند، این نشان دهنده‌ی این است که روشی که آمریکا در پیش گرفته تو این چهل سال، روش شکست‌خورده است، این بی‌عقلها باز دارند همان روش را تکرار میکنند.

⚠️ خب حالا ما هِی که به اینها میگوییم بی‌عقل و میگوییم احمق و میگوییم خبیث و فلان، این مشکلی را حل نمیکند. مشکل آن وقتی حل میشود که ما بدانیم چه کار میخواهیم بکنیم و در راه آنچه که میخواهیم انجام بدهیم، به معنای واقعی کلمه حرکت کنیم و شأن خودمان و نقش خودمان و تأثیر خودمان را بشناسیم و معیّن کنیم و پیش برویم.

? ما میخواهیم یک نظامی، یک جامعه‌ای براساس احکام الهی به وجود بیاوریم که توش هم سعادت دنیا هست، هم سعادت آخرت هست، هم پول هست، هم عزت هست، هم قدرت مادی هست، هم سلطه‌ی بر همه‌ی مناطق عمده‌ی دنیا هست، هم معنویت هست، هم توجه هست.

? دیگران سلطه را با #بمب_اتم یعنی با وسیله‌ِی جنایت به دست می‌آورند. نظام اسلامی بمب اتم را حرام کرده.

?️ دنیای اسلام برای این ملت احترام قائل است به خاطر فداکاری‌اش، به خاطر ایستادگی‌اش، به خاطر بصیرتش. ۹۸/۱/۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.