☀️ آیا نبردهای عصر ظهور با شمشیر است؟ با بمب اتم چه میکنیم؟

☀️ آیا نبردهای عصر ظهور با شمشیر است؟ با بمب اتم چه میکنیم؟

? علامه کورانی میفرمایند روایات صریح وجود دارد که حضرت مهدی (عج) با همین اسلحه های موجود در عصر ظهور قیام میکند و اسلحه هایی که در اختیار میگیرند پیشرفته تر خواهند بود و معجزاتی هم دارد و استفاده از شمشیر در روایات نمادی از سلاح است.

♻️ امام باقر(ع) میفرمایند : برای صاحب و دوست شما (مهدی(ع) ) آن وسیله سرکش ذخیره شده است. راوی این حدیث می گوید: گفتم منظور از وسیله سرکش چیست؟ امام(ع) فرمود: ابری است که در آن غرش رعد و شدّت صاعقه یا برق است; او بر این وسیله سوار می شود; آگاه باشید او بزودی بر ابرها سوار می گردد و صعود به آسمانها و زمینهای هفتگانه می کند.
? بحار، ج 12، ص 182

? و در روایات دیگر آمده است که در لحظات آغازین ظهور اصحاب ايشان از گوشه و كنار جهان سوار بر اَبرها شده و خود را به حضرت مي رسانند! الان که ما در عصر پیشرفته تری زندگی میکنیم میفهمیم منظور از این تعابیر همان هواپیماست. و نشان میدهد هواپیماهای ایشان هم پیشرفته ترند و هم معجزاتی دارند. مثلا در روايت «يدخل العراق في سبع قباب من نور» يعني ایشان وارد عراق میشوند در هفت گنبد از نور كه معلوم نيست آن حضرت در كدام يك از آنهاست، ولی ما الان هواپیماهای نورانی که نداریم ، حتما بعد از ظهور سلاح ها و مرکب هایی که در اختیار میگیرند پیشرفته تر میشوند.

? برگرفته از مصاحبه علامه کورانی با ماهنامه موعود

✍ در روایات آمده است که در زمان ظهور علم از 2 حرف به 27 حرف میرسد ، یعنی یک جهش علمی خیره کننده که مختص یاران حضرت خواهد بود و از آن برای مقابله با دشمنان استفاده خواهند کرد . مثلا برای یاران حضرت ، دفاع در برابر بمب های اتم به راحتی میسر خواهد بود و بمب ها را در نطفه خفه میکنند. به همراه این هدیه الهی معجزات و کراماتی هم به یاری آنها خواهد رسید که باعث دلگرمی مومنین و نشانی بر حقانیت امام زمان(عج) خواهد بود ، مانند خسف بیداء که جزو علائم حتمی ظهور است و حدودا دو ماه بعد از ظهور رخ میدهد که در پی آن زمین باز میشود و لشکر سفیانی را در خود فرو میبرد.

@rayehe313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.