مردمي از شرق قيام ميکنند علائم ظهور

ویژه نامه ، #علائم ظهور

« مردي از قم مردم را به حق دعوت کند، افرادي پيرامون او گرد آيند که قلب هايشان همچون پاره هاي آهن استوار است. بادهاي تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهيزکاران است.» (بحارالأنوار، ج 57، ص 215).

? به مناسبت سالگرد ارتحال مردی که از قم قیام کرد.

ویژه نامه  ، #علائم ظهور

? امام موسي کاظم(ع) میفرمایند:

♻️ حضرت رسول(ص) میفرمایند:

«مردمي از شرق قيام ميکنند و زمينه را براي حرکت جهاني مهدي [عج] فراهم ميسازند.» (الزام الناصب، ج 2، ص14).

? آیت الله قائم مقامی در تفسیر روایات میفرمایند:

با انقلاب اسلامی پروژه ی ظهور کلید خورده است، هیچ شوخی هم نداریم، هیچ رودربایستی هم نداریم که بترسیم، نه واقعیتی است و زمان هم معین نمی کنیم ولی واقعیت این است که با تشریف فرمایی امام خمینی به این عالم و وقوع انقلاب اسلامی و تشکیل دولت ولایت فقیه ، پروژه ظهور کلید خورده است.

? همه مراجع عظام و علما معتقدند این انقلاب همان انقلاب وعده داده شده و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است آنچنانکه خود حضرت امام(ره) میفرمایند: «انقلاب ما نقطة شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام، به پرچمداري حضرت حجت ارواحنا فداه است كه خداوند بر همة مسلمانان و جهانيان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.». (صحيفة نور امام خمینی، ج 21، ص 327).

✔️ بنابر حدیثی از امام محمد باقر(ع)

و اعتقاد محققيني چون علامه كوراني فاصله ميان آغاز انقلاب تا ظهور کمتر از عمر معمولي يك انسان خواهد بود. یعنی کسی که آغاز این حرکت را دیده است میتواند امیدوار باشد که ظهور را هم ببیند (رجوع کنید به عصر ظهور ص 266).

@rayehe313

? ماه پاداش

?️ رهبر انقلاب: #عیدفطر، روز پاداش گرفتن و رؤیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است. بحمداللَّه ماه رمضان را – که ماه صبر و صلاة بود – با عافیت گذراندید. امروز، روزی است که ان‌شاءاللَّه خدای متعال پاداش شما را عنایت خواهد کرد. شاید یکی از بزرگترین پاداشهای الهی این باشد که خدا همه ما را موفّق کند تا بتوانیم وسیله رحمت الهی را تا ماه #رمضانآینده برای خودمان باقی بداریم.

۱۳۸۰/۰۹/۲۵

? وداع با ماه رمضان

?️ رهبر انقلاب: در دعای وداع ماه مبارک رمضان، امام سجاد (علیه‌السلام) میفرماید: «تَشکُرُ مَن شَکَرَکَ وَ أنتَ ألهَمتَهُ شُکرَکَ»؛ تو بودی که شکرگزاری را به دل شاکران الهام کردی. «وَ تُکافِئُ مَن حَمِدَکَ وَ أنتَ عَلَّمتَهُ حَمدَکَ»؛ تو بودی که توفیق دادی، تعلیم دادی که بتواند حمد تو را به جا بیاورد. به قول شاعر:
گفت آن الله تو لبیک ماست
و آن نیاز و درد و سوزت پیک ماست

? #مواعظ_رمضانی
? @Khamenei_ir

? غنیمت دانستن روزهای آخر

?️ رهبر انقلاب: پروردگارا! شبهای ماه رمضان سپری شد، روزهای ماه رمضان درنوردیده شد و ما نمیدانیم که در این روزها و شبهائی که گذشت، چه مقدار توانستیم ظرف وجود خودمان را از رحمت تو، از عنایت تو لبریز کنیم: «إن لَم تَکُن رَضِیتَ مِنّا فَالآنَ فَارضِ مِنّا»؛ پروردگارا! اگر تا این لحظه ما نتوانسته‌ایم رضایت و خشنودی تو را کسب کنیم، درخواست و تمنا میکنیم که در همین لحظه رضایت خودت را شامل حال ما بفرما. ۱۳۸۹/۰۶/۱۴

? #مواعظ_رمضانی

? مقام معظم رهبری :

نگذارید قضیّه‌ى فلسطین و قدس شریف و مسئله‌ى مسجدالاقصى به دست فراموشى سپرده بشود؛ آنها [ سرویس‌هاى جاسوسى آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستى ] این را می‌خواهند.

? @Khamenei_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.