تربیت_مبلغ ۴۷
تبلیغ بیشتر 👁چشم و 👂گوش آدمی را پر میکند، نه 🧠عقل و هوش او را.
اگر 📝محتوای پیام در تبلیغ پیامی آسمانی باشد 👌تأثیرگذاری ویژه ای در میان توده مردم که مخاطب عام هستند، می گذارد.
گاهی وقتها تحت تأثیر یک آگهی تبلیغاتی یک 👔لباس یا 🛍وسیلهای می خرید.
این به آن معنا نیست که آن کسی که این تبلیغ را کرده توانسته در عمق جان شما تأثیر بگذارد فقط توانسته ✅ ترجیح ایجاد بکند.
یعنی با توجه به آن تبلیغاتی که روی شما انجام گرفته یک مقدار 🎯ذهنتان جهتدار است. سراغ مارک خاصی و یا هرچیزی که در موردش تبلیغ شده می روید.
بعضی از اقسام تبلیغات چشم و گوش پر کن است و خیلی کاری با عقل و هوش یا روح ندارد و این 👈 تأثیرگذار هست.
مانند دسته سینه زنی یا شخص به حرم میرود، یک ⚜️نماد است. معلوم نیست چقدر در 💜عمق وجودش اثر بگذارد، چون با مقوله 🧠عقل کاری ندارد.
خیلی خوب و با ارزش است که انسان بتواند
👀چشم و👂گوش دیگران را پر بکند.
🔺استاد شجاعی