مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که آمریکا میخواهد

? مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که آمریکا میخواهد

 مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که آمریکا میخواهد


⚠️ میگویند اسلحه را بیانداز تا بتوانم هربلایی خواستم سرت بیاورم

? رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار رئیس، مسئولان و کارکنان قوه‌ی قضائیه:

? بخش اصلی قوت ملت ایران به‌خاطر اعتماد به حمایت الهی است.

? خدای متعال هم کمک میکند و نشانه‌اش همین ۴۰سالی است که این‌همه علیه ما حرکت کردند، فتنه و نفوذ و جنگ و حرکتهای تروریستی به جان مردم انداختند، اما این ملت مثل کوه ایستاد و امروز از ۱۰-۲۰ سال پیش قوی‌تر و استوارتر است.

? حالا وقتی [آمریکایی‌ها] نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند، به خیال اینکه ملت ایران ساده‌اند، میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید.

? بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما. شما بیایید، ما پیشرفت نمیکنیم. شما در دو دوره‌ی پهلوی همه‌کاره بودید و این حکومت روز‌به‌روز عقب‌تر رفت. شما عامل عقب‌ماندگی ملت ایران هستید. ملت ایران پیشرفت میکند به شرطی که شما جلو نیایید.

? مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. #اسلحه دست شما است و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. #مذاکره این است.

? اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود. ادعای حقوق بشر هم میکنند؛ #حقوقبشرآمریکایی! ۳۰۰ نفر را در هواپیما از بین میبرند؛ به کمک #سعودی میروند و مردم #یمن را در بازار و مجلس شادی و بیمارستان بمباران میکنند. ۹۸/۴/۵

? @Khamenei_ir

سخن‌نگاشت | پیشرفت میکنیم به شرطی که آمریکا جلو نیاید

?️ رهبرانقلاب، صبح امروز: [آمریکایی‌ها] میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما. شما بیایید، ما پیشرفت نمیکنیم. شما در دو دوره‌ی پهلوی همه‌کاره بودید و این حکومت روز‌به‌روز عقب‌تر رفت. شما عامل عقب‌ماندگی ملت ایران هستید. ملت ایران پیشرفت میکند به شرطی که شما جلو نیایید. ۹۸/۴/۵

? @Khamenei_ir

رهبرانقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه:
? نسبت به فساد درون #قوه_قضائیه سخت‌گیری کنید. ۹۸/۴/۵

رهبرانقلاب در دیدار مسئولان و کارکنان قوه قضائیه:
?️ ادعای حقوق بشر هم میکنند؛ #حقوقبشرآمریکایی! ۳۰۰ نفر را در هواپیما از بین میبرند؛ به کمک سعودی میروند و مردم یمن را در بازار و مجلس شادی و بیمارستان بمباران میکنند. ۹۸/۴/۵

این تحریم‌های ظالمانه، این ظلم بارزی است به ملت ایران. ملت ایران مظلوم واقع شده است، لکن ضعیف نیست. ملت ایران #مقتدر است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدارهای مختلف بارها با اشاره به آیه‌ی شریفه‌ی «وَ یَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا‌ هُم یَحزَنون»، «پیام شهدا برای امروز ملت ایران» را «نترسیدن و امیدداشتن» دانسته‌اند.

? تشییع صد و پنجاه شهيد گمنام فردا پنج شنبه ٩ صبح از دانشگاه تهران تا معراج شهدا

میگویند بیایید مذاکره، مذاکره یک #فریب است؛ مذاکره بر سر چه؟ بر سر آنچه که او میخواهد، یعنی شما اسلحه دستت است، جرئت نمیکند بیاید جلو، میگوید آقا آن اسلحه را بده به من، آن اسلحه را بنداز، #مذاکره سر این است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.